عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

نشانه‌های پیروزی نظام اسلامی در فلسطین به چشم می‌خورد

آیت «اراکی» گفت: نشانه‌های میدانی و سیاسی در فلسطین همگی حکایت از نزدیک شدن لحظه پیروزی نظام اسلامی دارد.
کد خبر: ۶۲۳۴۲۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۹ - 15October 2023

ماموریت نیرو‌های انقلابی، تقویت جبهه امام زمان (عج) / نشانه‌های پیروزی نظام اسلامی به چشم می‌خورد

به گزارش دفاع‌پرس از قم، آیت‌الله «محسن اراکی» عضو مجلس خبرگان رهبری در مراسم ششمین سالگرد خاکسپاری شهدای گمنام مدرسه علمیه معصومیه قم اظهار داشت: هر جامعه‌ای بر اساس دو پیمان اطاعت و نصرت شکل می‌گیرد.

وی افزود: جامعه‌ای الهی، محمدی، علوی، فاطمی و مهدوی است که در این دو پیمان با رهبران الهی صادق و ثابت قدم باشند و برای جامعه سازی و تمدن سازی نیازمند این دو عهد و پیمان هستیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: طلاب امروز باید مصداق و نمونه این نوع عهد باشند، پیمان اطاعت و پیمان نصرت دو پیمان مهمی هستند که امت اسلام به پشتوانه آن قد می‌کشد و در برابر ظلم و ستیز و نفاق ایستادگی و مقابله می‌کند.

استاد حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: در طول تاریخ افراد زیادی بودند که پیمان اطاعت را داشتند، ولی در زمان نصرت، میدان را خالی کردند و امام زمان و رهبر جامعه اسلامی را تنها گذاشتند.

وی تصریح کرد: ما از پیمان اطاعت به عنوان ولایت فقیه یاد می‌کنیم، ولایت فقیهی که ریشه در حکومت اسلام و آموزه‌های دینی دارد.

آیت الله اراکی با اشاره به اینکه انقلابی به معنی مجاهد در راه خدا بودن و اطاعت داشتن است، گفت: باید در راه حق یاور امام خود باشد و هر جایی که دین نیاز دارد افراد پا به رکاب باشند.

وی در خصوص ضرورت حضور و تشخیص بین حق و باطل هم گفت: در جبهه بندی امروز و جنگ و درگیری‌های کشور‌های اسلامی اطراف ایران افراد مجاهد و انقلابی باید مرزبندی کرده و مشخص نمایند که در کدام صف بندی قرار دارند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: ما به عنوان سربازان دین و امام زمان باید در این جنگ، جبهه امام زمان را قوی، پر سرباز، آماده رزم و استوار نگه داریم و این وظیفه امروز ما است.

این مسئول با اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه متذکر شد: امروز علامت‌های شکست دشمن مشخص شده و دشمن هر چه دارد وارد میدان کرده است و نشانه‌های میدانی و سیاسی همگی حکایت از نزدیک شدن لحظه پیروزی نظام اسلامی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار