در نشست با خبرنگاران استان مازندران مطرح شد؛

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران: اختتامیه نخستین جشنواره رسانه‌ای خزر در چالوس برگزار می‌شود

«آهنگر» گفت: اختتامیه نخستین جشنواره رسانه‌ای خزر با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در چالوس برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۲۳۴۴۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۷ - 15October 2023

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران: اختتامیه نخستین جشنواره رسانه‌ای خزر در چالوس برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «احسان آهنگر» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران عصر امروز در نشست با خبرنگاران و اصحاب رسانه استان مازندران که با محوریت اختتامیه نخستین جشنواره رسانه‌ای خزر برگزار شد، از برگزاری این جشنواره با محوریت گردشگری در روز پنجشنبه ۲۷مهر ساعت ۱۸عصر با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در چالوس خبر داد.

وی از ارسال ۳۵۱ اثر به دبیرخانه این جشنواره خبر داد و افزود: در بخش اصلی ۳۳۰ اثر دریافت شده که به تفکیک خبر: ۴۰ اثر، گزارش: ۱۱۴ اثر، عکس: ۴۲ اثر، مصاحبه: ۳۶ اثر، چند رسانه‌ای: ۲۸ اثر، مقاله و یادداشت: ۵۳ اثر، صفحه آرایی و طراحی: ۱۲ اثر و کاریکاتور و طنز: ۵ اثر دریافت شده است.

این مسئول اضافه کرد: همچنین در بخش ویژه با موضوع مدیریت شهری چالوس، توسعه عمرانی و گردشگری ۲۱ اثر دریافت شده است.

آهنگر با بیان اینکه این جشنواره با مشارکت خانه مطبوعات استان مازندران، فرماندار و شورای اسلامی و شهرداری شهرستان چالوس برگزار شده است، گفت: در کل ۱۰۲ نفر در سایت جشنواره ثبت نام کردند که از استان البرز دو نفر، استان تهران پنج نفر، استان گلستان پنج نفر، استان خراسان رضوی یک نفر، استان گیلان ۲۰ نفر و استان مازندران ۶۹ نفر هستند که از این تعداد ثبت نامی ۸۹ نفر با ارسال اثر در این جشنواره شرکت کردند.

این مسئول با بیان اینکه برپایی جشنواره خزر منوط به استان مازندران نیست، خاطرنشان کرد: رسانه‌های استان‌های اطراف و حتی کشور‌های حاشیه خزر نیز در این جشنواره حصور دارند.  

آهنگر با بیان اینکه در بحث جریان سازی رسانه‌ای نیازمند یک شبکه رسانه‌ای قوی هستیم، جبهه متحد رسانه‌ای را از مولفه‌های قدرت برشمرد و گفت: ساماندهی فعالیت رسانه‌ای از اولویت‌های پنجگانه فرهنگی است که در این سفر از وزیر مطالبه خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار