امام جمعه نیشابور:

رسانه‌های غربی تبلیغات حق را نادیده می‌گیرد

حجت‌الاسلام «یعقوبی» گفت: در دنیای غرب اگر رسانه‌ای نامی از سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی ببرد سردمداران غربی آن رسانه را بایکوت می‌کنند به همین دلیل بسیاری از رسانه‌ها تبلیغات حق را نادیده می‌گیرند.
کد خبر: ۶۲۳۴۴۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۲ - 15October 2023

رسانه‌های غربی تبلیغات حق را نادیده می‌گیردبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام «سید قاسم یعقوبی» امام جمعه شهرستان نیشابور در مراسم تکریم و معارفه رئیس تبلیغات اسلامی این شهرستان که در مسجد مهدیه نیشابور برگزار شد، اظهار داشت: تبلیغ از جایگاه بسیار مهمی برخوردار است خصوصا اگر تبلغ دین باشد و بخواهیم فرمان خدا را به مردم برسانیم از این رو مهمترین و مقاوم‌ترین افراد برای تبلیغ برگزیده می‌شوند.

وی با بیان اینکه در تبلیغ باید شجاعت داشت، افزود: در دنیای غرب اگر رسانه‌ای نامی از سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی ببرد سردمداران غربی آن رسانه را بایکوت می‌کنند به همین دلیل بسیاری از رسانه‌ها در غرب تبلیغات حق را نادیده می‌گیرند.

یعقوبی گفت: امروز شجاعت می‌خواهد کسی در دنیا از فلسطین، از حماس، از غزه و از این حق مسلم دفاع کند. امروز در جنگ فلسطین حتی دولتمردان کشورهای اسلامی جرأت حمایت ندارند.

امام جمعه نیشابور با تأکید بر این نکته که تبلیغات ابزار جهاد تبیین است، تصریح کرد: تبلیغات منحصر به روحانیت نیست امروز در همه جا زمینه تبلیغات فراهم است‌. همه شاهد بودیم که در جریان اغتشاشات سال گذشته تبلیغات رسانه‌های معاند چه ضربه‌ای به جوانان زدند از این رو باید تبلیغات را جدی گرفت.

وی ادامه داد: نیشابور ظرفیت‌های فوق‌العاده‌ای دارد. برای کنگره ملی شهدای دیار سلسله‌الذهب کار عظیم و زیبایی در سطح تمدن انقلاب اسلامی انجام شد و این نشان‌می‌دهد در صورت بودن همت کارهای بزرگی خلق و آفریده می‌شود.

در پایان این مراسم از زحمات حجت‌الاسلام «مجید سماواتی» تقدیر و حجت‌الاسلام «عبدالرحمن یداللهی» به‌عنوان ریاست اداره تبلیغات اسلامی نیشابور معرفی شد.

حجت‌الاسلام عبدالرحمن یداللهی پیش از این ریاست سازمان تبلیغات اسلامی جغتای و معاونت آموزشی حوزه علمیه فاضلیه مشهد مقدس را به مدت پنج سال عهده‌دار بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها