مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری مازندران خبر داد؛

اتصال ۱۴۰۰ دهیاری استان مازندران به شبکه دولت

«احمدی» با اشاره به اتصال ۱۴۰۰ دهیاری استان مازندران به شبکه دولت، گفت: با انجام این مهم دستیابی به بایگانی‌ها به صورت الکترونیک راحت‌تر خواهد بود.
کد خبر: ۶۲۳۴۵۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۷ - 15October 2023

اتصال ۱۴۰۰ دهیاری استان مازندران به شبکه دولتبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «علی اصغر احمدی» مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری مازندران امروز در مراسم رونمایی از سامانه صدور پروانه ساختمان در روستا‌ها که به صورت پایلوت در روستای «ارات بن» سوادکوه اجرا شد، اظهار داشت: حسب سیاست دولت در راستای اجرای دولت الکترونیک در امور روستاها، سه نرم افزار تهیه و رونمایی شد.

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری مازندران با اشاره به صدور پروانه ساختمان به صورت الکترونیک در این روستا به صورت پایلوت، در رابطه با این سامانه گفت: با اجرایی شدن آن دیگر نیاز به حضور متقاضی در دهیاری نبوده، ایمنی بالایی داشته و امکان جعل ندارد، میزان هزینه مشخص است و همچنین پیگیری امور برای متقاضی راحت‌تر خواهد شد.

وی با بیان اینکه با این سامانه مقدار مساحت و تعداد پروانه‌ها، میزان عایدات دهیاری‌ها از طریق استان نیز قابل کنترل است، افزود: امروز این سامانه به صورت رسمی برای همه روستا‌های استان توسط استاندار آغاز خواهد شد.

احمدی از دیگر سامانه‌ها به سامانه بانک اطلاعات کل روستا‌های استان و سامانه کمیسیون ماده ۹۹ اشاره کرد و آن‌را در راستای بسته شدن راه تخلفات دانست.

وی با توجه به اتصال هزار و چهارصد دهیاری استان به شبکه دولت، بیان کرد: با انجام این مهم دستیابی به بایگانی‌ها به صورت الکترونیک راحت‌تر خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها