در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

جانشین فرمانده فراجا: لزوم ایجاد اتحادیه‌ای برای مقابله با اقدامات تروریستی سازمان یافته/ آمریکا و رژیم صهیونیستی باید پاسخگوی جنایات خود باشد

سردار رضایی با تاکید بر لزوم ایجاد اتحادیه‌ای برای مقابله با اقدامات تروریستی سازمان یافته گفت: همه کشورها امروز باید برنامه و هم‌افزایی اطلاعاتی، عملیاتی و اقدام به موقع در مقابل تروریست‌ها داشته باشند و بر اساس آن عمل کنند. 
کد خبر: ۶۲۳۴۷۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۰۵:۲۴ - 16October 2023

جانشین فرمانده فراجا: لزوم ایجاد اتحادیه‌ای برای مقابله با اقدامات تروریستی سازمان یافته/ آمریکا و رژیم صهیونیستی باید پاسخگوی جنایات خود باشدسردار «قاسم رضایی» جانشین فرمانده انتظامی کل کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با تاکید بر لزوم ایجاد اتحادیه برای برخورد با اقدامات سازمان یافته تروریستی اظهار داشت: تروریست خوشایند هیچ کشور، دولت و ملتی نیست.

سردار رضایی ادامه داد: یک ضرورت است که تمام دولت‌ها و دست‌اندرکاران در کشورهای مختلف یک سازمان، اتحادیه و مجموعه را تدوین و تبیین کنند که خاص موضوعاتی همچون اقدامات تروریستی سازمان یافته باشد.

جانشین فرمانده انتظامی کل کشور با تاکید بر اینکه کشورها باید از شعار عبور کنند و همچون جمهوری اسلامی ایران که در مقابله با تروریست‌ها در داخل که از اول انقلاب بودند و خارج از کشور که سردمدار آن حاج قاسم بود وارد میدان شوند، گفت: حاج قاسم با پرچم‌داری مقابله با تروریست‌ها وارد کشورهای مختلف شد و با تروریست‌ها مقابله کرد.

وی گفت: همه کشورها امروز باید برنامه و هم‌افزایی اطلاعاتی، عملیاتی و اقدام به موقع در مقابل تروریست‌ها داشته باشند و بر اساس آن عمل کنند. 

سردار رضایی با تاکید بر اینکه گروه‌های تروریستی از جمله داعش ساخت استکبار جهانی است، افزود: امروز آمریکا و رژیم صهیونیستی باید پاسخگوی اعمال خود باشند؛ همچنین کشورهای دیگر در قالب یک سازمان و اتحادیه علاوه بر محکوم کردن اقدامات تروریستی به مقابله با تروریست‌ها بپردازند.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار