در جمع خلبانان و کارکنان فنی نهاجا؛

فرمانده نیروی هوایی ارتش: نیرو‌های مسلح در حوزه پهپادی پیشرفت‌های زیادی داشته‌اند

امیر سرتیپ واحدی با بیان اینکه پهپاد‌ها و هواپیما‌های بدون سرنشین نقش محوری در عملیات‌های نظامی ایفا می‌کنند، گفت: در چند سال اخیر پیشرفت‌های زیادی در این حوزه توسط نیرو‌های مسلح ما به دست آمده است.
کد خبر: ۶۲۳۴۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۹ - 16October 2023

مقابله با جنگ شناختی دشمن نیازمند دانش روز و ارتقای بصیرت استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش در جمع خلبانان و کارکنان فنی این نیرو، اظهار داشت: دشمنان با به راه انداختن جنگ همه‌جانبه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دنبال لطمه زدن به این نظام و انقلاب هستند؛ لذا مجهز شدن به دانش روز دنیا و ارتقای بصیرت یکی از راه‌های مقابله با جنگ شناختی و ترکیبی دشمنان است و ما با اتکا به دانش روز متخصصان خود و ارتقای بصیرت دینی، سیاسی و شناختی، با جنگ ترکیبی دشمنان مقابله می‌کنیم.

امیر واحدی با بیان اینکه در آینده‌ای نه‌چندان دور، دنیا با علوم و تکنولوژی‌های جدید متحول خواهد شد و نیروی هوایی ارتش نیز از این امر مستثی نیست، افزود: شما عزیزان باید همیشه و در همه حال به دنبال کسب علم و دانش باشید و آن را در سرلوحه کار‌های خود قرار دهید و با تمام قدرت در راه پیشرفت ایران اسلامی و نیروی هوایی در تراز انقلاب قدم بردارید.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه آینده‌پژوهی در صنعت هوانوردی و حوزه نظامی از برنامه‌هایی است که با قدرت توسط نیروی هوایی ارتش در حال پیگیری است و با همکاری نخبگان و دانشمندان این نیرو و مراکز علمی کشور به موفقیت‌هایی دست یافته‌ایم.

وی امروزه با بیان اینکه پهپاد‌ها و هواپیما‌های بدون سرنشین نقش محوری در عملیات‌های نظامی ایفا می‌کنند و چهره عملیات‌های نظامی را تغییر داده‌اند، عنوان کرد: ما در نیروی هوایی ارتش از این امر غافل نیستیم؛ چنانچه مشاهده می‌کنید در چند سال اخیر پیشرفت‌های زیادی در این حوزه توسط نیرو‌های مسلح ما به دست آمده است.

امیر واحدی در ادامه با بیان اینکه بسیاری معتقدند که یک الگوی خوب می‌تواند ارزش‌های انسانی، امید، ایجاد انگیزه و هدف، روحیه و امکان دستیابی به کمالات عالی را در انسان شکوفا و مهیا کند، خاطرنشان کرد: شهیدان بابایی، صیاد شیرازی و حاج قاسم سلیمانی و سایر شهدای والامقام الگو و سرمشق تمام‌عیاری برای تمامی نسل‌های آینده و نیرو‌های مسلح هستند و ما باید با وجود چنین الگو‌هایی به خود ببالیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در پایان خاطرنشان کرد: دشمنان ایران اسلامی و بدخواهان بدانند ما تا آخرین لحظه و تا آخرین نفس گوش به فرمان فرماندهی معظم کل قوا هستیم و در این راه از هیچ کاری دریغ نخواهیم کرد.

حجت‌الاسلام «سید احمد قاضی» رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا نیز در این مراسم با اشاره به راه‌اندازی یک جنگ تمام‌عیار فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اعتقادی توسط دشمنان علیه ملت ایران گفت: تنها راه مقابله با جنگ ترکیبی دشمن، افزایش، بصیرت دینی و انقلابی، خودسازی معنوی، استغفار و عمل به دستورات و احکام اسلام در همه ابعاد زندگی فردی و اجتماعی است.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار