تجلیل از بانوی اردکانی حافظ کل قرآن کریم

در مراسمی با حضور جمعی از مسئولین شهرستان یزد از «عاطفه عمویی» حافظ کل قرآن کریم تجلیل شد.
کد خبر: ۶۲۳۵۳۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸ - 16October 2023

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، در مراسمی با حضور جمعی از مسئولین شهرستان از «عاطفه عمویی» که علاوه بر افتخار حفظ کل قرآن موفق به کسب مدرک درجه سه کشوری طرح ملی اعطای مدرک به حفاظ قرآن کریم نیز شده بود، تجلیل شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین «سید اسماعیل شاکر» امام جمعه اردکان در این برنامه گفت: برای خانواده مایه خوشبختی است که فرزندانش در مسیر قرآن و عترت و علم دین قرار بگیرند.

وی با اشاره به اهمیت حفظ قرآن کریم و لزوم الگو بخشی به جوانان و نوجوانان، افزود: وظیفه داریم برای توسعه فعالیت‌های قرآنی در شهرستان تلاش کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید اسماعیل شاکر اظهار داشت: حافظان قرآن هم در راه جذب دیگران و نشر این فرهنگ به‌عنوان بهترین باقیات‌الصالحات در جامعه تلاش کنند.

وی از مؤسسات قرآنی و افرادی که در این راه تلاش می‌کنند و به‌ویژه از خانواده‌های حافظان قرآن که با حمایت خود زمینه دستیابی به این موفقیت را فراهم می‌کنند، تشکر و قدردانی کرد.

فرماندار اردکان نیز با بیان اینکه این افراد باید به عنوان الگو در جامعه معرفی شوند، گفت: ما باید به جایی برسیم که در هر خانه یک نفر حافظ و شخصیت قرآنی داشته باشیم.

«عاطفه عمویی» از سن پانزده سالگی حفظ قرآن‌کریم را در کلاس‌های مؤسسه قرآنی نورالزهرا (سلام‌الله‌علیها) اردکان و زیر نظر اساتید این مؤسسه آغاز کرد و در سال ١٣٩٩ موفق به حفظ کامل قرآن شد و در سال جاری در طرح ملی اعطای مدرک به حفاظ، موفق به دریافت مدرک تخصصی درجه سه کشوری شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها