مدیر کل دامپزشکی استان اردبیل:

دیدار با خانواده‌ شهدا کوچکترین تکلیف برای مسئولان است

«فیضی» گفت: شهدا دین سنگین و حق بزرگی بر گردن ما دارند که قابل جبران نیست و دیدار با خانواده‌های این عزیزان کوچکترین تکلیف برای مسئولان و خادمان مردم است.
کد خبر: ۶۲۳۵۶۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹ - 16October 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، «مهدی فیضی» مدیر کل دامپزشکی استان اردبیل امروز (دوشنبه) با حضور در منزل شهید «ابراهیم رضایی» با خانواده وی دیدار و گفت‌وگو کرد.

مدیر کل دامپزشکی استان اردبیل اظهار داشت: شهدا دین سنگین و حق بزرگی بر گردن ما دارند که قابل جبران نیست و دیدار با خانواده‌های این عزیزان کوچکترین تکلیف برای مسئولان و خادمان مردم است.

وی افزود: امروز تکریم شهدا و خانواده آنها به عنوان یک فریضه و تکلیف بر همگان واجب است و تک تک ما وظیفه داریم ضمن قدردانی از تلاشها و مجاهدت های شهدا، خادم خانواده شهدا باشیم و همواره در مسیر اهداف آنها حرکت کرده و به دنبال تحقق اهدافی باشیم که شهدا در مسیر آن به شهادت رسیدند.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین «مرادی منش» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دامپزشکی استان بیان داشت: احادیث و روایاتی از ائمه معصومین وجود دارد که  به جایگاه رفیع شهادت در نزد خداوند متعال اشاره می کند.

 وی  افزود: امروز امنیت، پیشرفت، آبادانی که در ایران اسلامی را مدیون رشادت های شهدا، ایثارگران و جانبازانی است که با جان و دل حماسه دفاع مقدس را رقم زدند و بر همه واجب است با استمرار این دیدارها و تکریم از خانواده شهدا فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه زنده نگه دارند.

در پایان این دیدار با اهدا لوح سپاس جداگانه ای به رسم یادبود توسط مدیر کل دامپزشکی استان از خانواده  شهید ابراهین رضایی تجلیل بعمل آمد.

شهید ابراهیم رضایی در تیر سال 1367 در اردوگاه موصل به فیض عظیم شهادت نائل گشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار