سردار نقدی:

زنان با حجاب خود راه عزت را ادامه می‌دهند

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران با بیان اینکه تا زن شجاع، با عفت ایرانی هست، مقاومت در مقابل استکبار و ظلم وجود دارد، گفت: دشمن از همین می‌ترسد، از این‌رو باید هوشیار باشیم، کما اینکه زنان ایران با حجاب خود راه عزت و سعادت را ادامه داده و می‌دهند.
کد خبر: ۶۲۳۶۳۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۲ - 16October 2023

زنان ایران آتش‌باره‌های جنگ روانی را با حجاب خود خاموش کرده و راه عزت را ادامه می‌دهند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم‌آباد، سردار «محمدرضا نقدی» معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز (دوشنبه) در اجلاسیه ۴۷۹ شهیده زن لرستان با عنوان «انیس شاهدان» که در سالن اجلاس دهکده مقاومت حمزه سیدالشهدای خرم‌آباد برگزار شد، با بیان اینکه زن مجاهد مسلمان ایرانی معلم ثانی برای زنان مجاهد جهان خواهند بود، اظهار داشت: زنان شهید و فرشتگان خونین بال  از استان غیرت و ولایت  که امروز برای دستگیری از مکتب آن‌ها جمع شدیم، زنانی که جانفشانی کردند تا در نزد خدای متعال آرامش بیابند، زنانی که چون شمع سوختند تا روشنی بخش محفل بشریت باشند و با فداکردن هستی تا الگوی زن مسلمان ایرانی به نمایش بگذارند و جهان را به سمت این حقیقت بکشانند.

 وی افزود: زن الگوی سوم، الگوی سازنده و انسان‌ساز بوده و همچون زنان غربی جنسیت بر انسانیت آنان غلبه ندارد و یک انسان به معنای کامل کلمه هستند. 

 سردار نقدی با  استناد به فرمایشات مقام معظم رهبری در اولین کنگره زنان شهید، مبنی بر اینکه «الگوی سوم زن الگوی سازنده و انسان‌ساز است»، گفت: الگوی سوم زن ایرانی نشان داد زن ایرانی می‌تواند به اوج اثرگذاری در میدان سیاست و تحولات اجتماعی برسد و نه مانند الگوی متحجر غربی که حسرت بخورد چرا از مردان کمتر است و نه مثل الگوی غربی فاسد که برای کاملو مطرح شدن مردنمایی کرده و خود را شبیه مردان کنند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه عزت زن در به تکامل رساندن ویژگی‌های زنانه خود است، افزود: زنان مسلمان ایرانی از حضرت فاطمه(س) الگو گرفته اند؛بانوی  ارزشمندی که با رسالت زنانه خود در دفاع از ولایت، برجسته‌ترین زن تاریخ در عرصه‌های مختلف دوران خود و پس از خودش شد.

وی با بیان اینکه شیر زنان ایران اسلامی خیلی بزرگتر از مردان در طول انقلاب و دفاع مقدس حماسه آفریدند،  تصریح کرد: زنان و مادرانی که همسران و فرزندان خود را راهی دفاع از میهن کرده و از جان و مال خود در این راه مقدس دریغ نداشتند.

سردار نقدی با اشاره به حضور همیشگی زنان ایرانی در صحنه‌های مختلف انقلاب و دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: بدون تردید به دلیل مجاهدت‌های پنهانی زنان و مادران شهدا، اجر و مجاهدت آن‌ها از مردان بیشتر است.

معاون هماهنگ کننده سپاه افزود: امروز الگوی سوم زن دشمن را به غصب و خشم وا داشته و آنها را بر توطئه‌گری علیه آن‌ها وا داشته، به‌طوریکه امروز دشمن صدها تلویزیون و هزاران شبکه مجازی را راه‌اندازی کرده تا دیگر اثری از زن مجاهد نباشد.

وی با بیان اینکه امروز شاهد هستیم که رژیم صهیونیستی با این همه اسلحه و امکانات و تجهیزات اطلاعاتی در مقابل مردم مظلوم غزه کم آورده و نمی‌توانند یک قدم پیشروی کنند، گفت:رژیم صهیونیستی امروز ذلیلانه در مقابل تعداد اندک فلسطینی‌ها شکست خورده و آبرویش در دنیا رفته است.

سردار نقدی اظهار داشت: ناله‌های آن دلسوزان غربی که سال گذشته به خاطر فوت  یک زن قصد براندازی جمهوری اسلامی را داشتند کجا رفته، چرا امروز با حمایت جنایتکاران زنان و کودکان فلسطینی را به شهادت می‌رسانند؟!

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران با  بیان  اینکه تا زن شجاع، با عفت و  مومن ایرانی  هست، مقاومت در مقابل استکبار و ظلم وجود دارد، افزود: دشمن از همین می‌ترسد، از این‌رو باید هوشیار باشیم، کما اینکه زنان ایران آتش‌باره‌های جنگ روانی را با حجاب خود خاموش کرده و راه عزت و سعادت را ادامه داده و می‌دهند

وی متذکر شد: آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی بدانند قدرت آن‌ها به یک عملیات وابسته است و خواهیم دید در آینده نزدیک چه حوادث بزرگی به نفع جامعه اسلامی رقم خواهد خورد. آمریکایی‌ها به جنگ خود پایان دهند، وگرنه درس بزرگ و سنگینی را از جهانیان خواهند گرفت که قابل جبران نیست.

سردار نقدی با بیان اینکه امروز همه آزادی‌خواهان به پا خواسته‌اند تا مقدمه‌ای برای ظهور امام زمان(عج) باشند، ادامه داد: افول قدرت جهان غرب به سقوط منجر خواهد شد وامروز امت اسلام آماده است و نیاز به توصیه‌ای برای دفاع از ملت مظلوم فلسطین ندارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار