وقوع چند انفجار در شرق تل‌آویو

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی خبر داد که چند انفجار در منطقه حولون و بات‌یم در شرق تل‌آویو روی داده است.
کد خبر: ۶۲۳۶۹۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۲ - 16October 2023
وقوع چند انفجار در شرق تل‌آویوبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی خبر داد که چند انفجار در منطقه حولون و بات‌یم در شرق تل‌آویو روی داده است.
 
پیش از آن نیز، رسانه‌ها از فعال شدن آژیر خطر در تل‌آویو و مناطق حومه آن خبر داده بودند.
 
نیرو‌های مقاومت فلسطین در دهمین روز عملیات طوفان الاقصی، بعد از ظهر امروز دوشنبه تل‌آویو و چندین شهر و شهرک صهیونیستی را آماج حملات راکتی خود قرار دادند.
 
خبرگزای فلسطینی شهاب گزارش داد که آژیر‌های خطر در تل‌آویو، یافا، «بیت شیمش» (نزدیکی قدس اشغالی)، بنی براک، حولون و غفعاتیم به صدا درآمده است.
 
«یوسی میلمان» روزنامه‌نگار و خبرنگار حوزه امنیتی صهیونیستی امروز در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت که در حمله رزمندگان عزالدین القسام، تاکنون ۱۸۱۵ صهیونیست به هلاکت رسیده‌اند که هویت ۴۵۵ نفر از آن‌ها هنوز مشخص نیست.
 
وی نوشت: «از این میان هزار نفر غیرنظامی، ۲۹۱ نفر از نیرو‌های ارتش، ۱۰ افسر شاباک، و ۵۴ افسر پلیس جزو کشته شدگان هستند؛ پنج افسر پلیس نیز مفقود شده‌اند».
 
 ارتش رژیم صهیونیستی هم مدعی شد که نیرو‌های مقاومت حماس، ۲۰۰ نفر را به اسارت گرفته‌اند. پیش از این ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شده بود که حماس، ۱۵۵ نفر را اسیر کرده است. شبکه آی ۲۴ در بیانیه‌ای در این خصوص نوشت: «ارتش به خانواده‌های ۱۹۹ گروگانی که در نوار غزه نگه داشته شده‌اند، اطلاع‌رسانی کرده است».
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها