نماینده ولی فقیه در استان همدان:

نیروهای مسلح در حال خدمت رسانی به مردم هستند

حجت الاسلام «شعبانی» گفت: تفاوتی بین نیروهای مسلح وجود ندارد و همه با یک هدف اما ظاهری متفاوت در حال خدمت رسانی هستند.
کد خبر: ۶۲۳۷۰۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۷ - 16October 2023

نیروهای مسلح در حال خدمت رسانی به مردم هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، حجت الاسلام و المسلمین «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی فقیه در استان همدان در دیدار با مسئولین عقیدتی سیاسی آجا در استان، اظهار داشت: بنا بر روایات، عقیده افراد مهم‌تر از عمل آنها است عقیده درست، یعنی حضور در صراط مستقیم که انتهای مشخصی دارد.

وی با بیان اینکه آگاهی بخشی مقدمه‌ای برای عقیده است و لذا علم باید با قلب انسان گره بخورد تا اثر بخش باشد، افزود: در سوره والعصر می‌خوانیم، اولین قدم برای نجات جامعه و انسان، ایمان و همان باور است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تاکید براینکه ایمان و عقیده است که جامعه را به حرکت در می‌آورد، تصریح کرد: آگاهی بخشی توسط مجموعه عقیدتی سیاسی در ارگان‌های مختلف باید به اعتقاد و ایمان منجر شود.

وی عنوان کرد: در مسائل تربیتی مربی و اعتقادات مربی بسیار اثرگذار است، پیامبر گرامی اسلام با رفتار و اخلاقشان اسلام را توسعه دادند.

حجت‌الاسلام شعبانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بیان داشت: رشادت شهدای سوباشی برای استان و نیروهای مسلح بسیار قابل افتخار است.

وی خاطرنشان کرد: تفاوتی بین نیروهای مسلح وجود ندارد و همه با یک هدف اما ظاهری متفاوت در حال خدمت رسانی هستند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان متذکر شد: خوب است با جوانان و سربازانی که در مجموعه‌های نظامی حضور دارند ارتباط بگیرید و از مشکلات و دغدغه‌های آنها با خبر باشید و برای رفع آن قدم بردارید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها