در گفت‌وگو با دفاع‌پرس؛

برگزیده جشنواره فعالان دفاع مقدس در فضای مجازی: علاقه به شهید «عباس بابایی» بهانه‌ای برای تولید نرم‌افزار شهید بود

برگزیده جشنواره فعالان دفاع مقدس در فضای مجازی با اشاره به علاقه خود به شهید عباس بابایی گفت: این نرم‌افزار قابلیت معرفی جامع شهید بابایی به علاقه‌مندان را دارد.
کد خبر: ۶۲۳۷۲۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۴ - 17October 2023

«عرفان یگان‌بیک» برگزیده جشنواره فعالان دفاع مقدس در فضای مجازی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در زنجان اظهار داشت: با اطلاع از برگزاری این جشنواره با توجه به تخصص خودم نسبت به تولید نرم‌افزار ویژه شهید «عباس بابایی» کرده‌ام.

برگزیده جشنواره فعالان دفاع مقدس در فضای مجازی با اشاره به اینکه این جشنواره در راستای منویات رهبری مبنی بر فعالیت حوزه دفاع مقدس در این حوزه است، گفت: با توجه به این شرایط علاقه‌مند به شرکت در این جشنواره شدم.

وی با اشاره به تولید نرم‌افزاری در زمینه زندگی شهید بابایی گفت: این نرم‎‌افزار، مولتی پلتفرم است و قابلیت اجرا در بسترهای اندروید، ios و حتی قابلیت اجرا روی اینترنت و وب با هاست را دارد.

یگان بیک خاطرنشان کرد: این نرم‌افزار امکان مکان‌یابی مزار شهید، ارائه زندگی‌نامه شهید و کتاب صوتی شهید عباس بابایی را دارد.

برگزیده جشنواره فعالان دفاع مقدس در فضای مجازی با اشاره به علاقه خود به شهید عباس بابایی تصریح کرد: این نرم‌افزار قابلیت معرفی جامع شهید بابایی به علاقه‌مندان را دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها