دبیر رویداد هنری «فرزند روح الله»:

رویداد هنری «فرزند روح الله» در البرز برگزار می‌شود

«راستی پور» با اشاره به اهمیت زبان هنر در بیان مسائل مختلف، گفت: رویداد هنری «فرزند روح الله» با حضور هنرمندانی از سراسر کشور در استان البرز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۲۳۷۸۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲ - 17October 2023

رویداد هنری «فرزند روح الله» در البرز برگزار می‌شود«محسن راستی پور» دبیر رویداد هنری «فرزند روح الله» در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از البرز، اظهار داشت: رویداد هنری فرزند روح الله با حضور بیش از ۴۰ هنرمند از سراسر کشور به مدت سه روز از چهارشنبه بیست و ششم مهر تا جمعه بیست و هشتم مهرماه در مجموعه فرهنگی باشگاه میلاد شهرداری کرج برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این رویداد در جهت گرامیداشت یاد و خاطره شهید سید روح الله عجمیان برگزار می‌شود، افزود: در این رویداد هنرمندان استان‌های مختلف کشور با طراحی پوستر و تصویر سازی تلاش خواهند کرد تا با بهره گیری از زبان هنر، بستر ارتباط و شناخت بیشتر جامعه و به ویژه نسل جوان با شهید عجمیان را فراهم آورند.

راستی پور با اشاره به اینکه هدف اصلی این رویداد اکران شهری آثار تولید شده توسط هنرمندان شرکت کننده در این رویداد است، تصریح کرد: زمان بندی این رویداد هنری به گونه‌ای تعیین شده که فرصتی زمانی مناسبی جهت نصب آثار برگزیده در سطح شهر کرج تا سالگرد شهادت شهید عجمیان در دوازدهم آبان ماه وجود داشته باشد.

دبیر رویداد هنری فرزند روح الله به برنامه‌های جانبی این رویداد نیز اشاره کرد و گفت: هنرمندان دعوت شده به این رویداد عصر پنجشنبه بیست و هفتم مهر با خانواده شهید عجمیان در مزار این شهید والامقام در امامزاده محمد کرج دیدار خواهند کرد و در جهت تداوم راه این شهید هم قسم خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه حوزه هنری استان البرز و شهرداری کرج در برگزاری این رویداد مشارکت کرده‌اند، خاطرنشان کرد: آثار برگزیده در این رویداد هنری از صاحبان آثار خریداری خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها