رییس سازمان بسیج رسانه استان البرز:

هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در البرز برگزار می‌شود

 سرهنگ پاسدار «موسوی» با اشاره به اهمیت فعالیت اصحاب رسانه در سنگر جهاد تبیین و روشنگری گفت: هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در راستای سند اعتلای بسیج و جهت نگاه راهبردی بسیج به فعالیت‌های رسانه‌ای در استان البرز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۲۳۸۰۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۷ - 17October 2023

هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در البرز برگزار می‌شودسرهنگ پاسدار «سید محمدرضا موسوی» رییس سازمان بسیج رسانه استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس اظهار داشت: هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر با هدف روشنگری و ترویج اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و به جهت مقابله با فتنه‌های رسانه‌ای دشمنان با دعوت از اصحاب رسانه در استان البرز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه علاقه‌مندان در نه قالب می‌توانند در جشنواره ابوذر مشارکت کنند، افزود: اصحاب رسانه می‌توانند آثار رسانه‌ای خود در یکی از قالب‌های تهیه گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت، سرمقاله، تیتر، اینوگرافی، موشن گرافی، عکس، کلیپ و گزارش تصویری، مستند و پادکست را که با محوریت محور مقاومت، عفاف و حجاب، فرهنگ سازی شرعی، شعار سال تولید شده باشد را جهت شرکت در جشنواره ابوذر ارسال کنند.

سرهنگ پاسدار موسوی با بیان اینکه مراسم رونمایی از پوستر جشنواره ابوذر چهارشنبه بیست و هفتم مهر از ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۲ در تالار لوتوس جهانشهر کرج برگزار خواهد شد، عنوان کرد: اصحاب رسانه تولیدات رسانه‌ای خود که از پانزدهم آذر ۱۴۰۱ تا پانزدهم آذر ۱۴۰۲ بر اساس محور‌های جشنواره تولید شده را می‌توانند به سازمان بسیج رسانه استان البرز تحویل دهند.

وی با تاکید بر اینکه برگزیدگان این جشنواره استانی به جشنواره کشوری راه خواهند یافت، خاطرنشان کرد: مراسم اختتامیه این جشنواره و تجلیل از برگزیدگان استانی همزمان با یکم دی ماه در کرج برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار