فرمانده انتظامی تهران بزرگ خبر داد؛

دستگیری ۱۴۰ سارق سابقه‌دار در پایتخت

سردار محمدیان از دستگیری ۱۴۰ سارق سابقه‌دار در طرح تشدید مبارزه با خریداران اموال مسروقه خبر داد.
کد خبر: ۶۲۳۸۲۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳ - 17October 2023

دستگیری ۱۴۰ سارق سابقه‌دار در پایتختبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «عباسعلی محمدیان» فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه طرح تشدید مبارزه با خریداران اموال مسروقه اظهار داشت: پلیس آگاهی تهران بزرگ طرحی علیه مالخران اموال مسروقه و سارقان را به اجرا گذاشت که نتیجه آن شناسایی و دستگیری ۱۴۰ سارق سابقه‌دار شد.

وی با توصیه به افرادی که اموال قیمتی خود را در خانه‌ها و منازلشان نگهداری می‌کنند گفت: بسیاری از مردم فکر می‌کنند با خرید یک گاوصندوق کوچک و سبک می‌توانند امنیت را به خانه‌هایشان ببرند. در صورتی که شاید بتوان گفت این گاوصندوق‌های سبک فقط کار سارق را آسان می‌کند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: اگر افراد تصمیم دارند گاوصندوقی را در خانه استفاده کنند باید از گاوصندوق‌های سنگین‌وزن استفاده کنند که سارقان نتوانند آن را به بیرون از منزل حمل کنند.

سردار محمدیان بیان کرد: توصیه پلیس به مردم این است که اموال قیمتی خود را در جا‌های امن مانند بانک‌ها و یا گاوصندوق‌های سنگین‌وزن نگهداری کنند.

وی افزود: با اقدامات پلیس تهران، خروج گوشی‌های سرقتی از کشور مهار شده و کشفیات تلفن همراه‌های سرقتی آمار خوبی پیدا کرده است، اما همچنان سارقان اولین عامل سرقت را حواس‌پرتی افراد می‌دانند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: به مردم توصیه می‌کنیم در معابر عمومی از تلفن همراه استفاده نکنند.

سردار محمدیان در پایان بیان داشت: در این مرحله از طرح پلیس آگاهی ۵۳ باند سرقت خودرو، موتورسیکلت، منزل و سرقت مسلحانه شناسایی و دستگیر شدند که ۲۲۰ نفر عضو این ۵۳ باند بودند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار