شهادت بیش از ۱۰۰۰ کودک فلسطینی در حملات رژیم‌ صهیونیستی

سازمان بین‌المللی نظارت بر حقوق بشر یورو-مدیترانه، در گزارشی، از شهادت هزار و ۴۶ کودک فلسطینی در حملات اخیر رژیم‌ صهیونیستی به غزه خبر داد.
کد خبر: ۶۲۳۸۶۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۷ - 17October 2023

شهادت بیش از ۱۰۰۰ کودک فلسطینی در حملات رژیم‌صهیونیستیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، سازمان بین‌المللی نظارت بر حقوق بشر یورو-مدیترانه، در گزارشی اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی دست به قتل عام و کشتار جمعی کودکان فلسطینی در غزه زده و از آغاز نبرد طوفان‌الاقصی تا این لحظه، هر روز ۱۰۰ کودک در حملات این رژیم به شهادت رسیدند.

این سازمان اشاره کرد که تا شب گذشته هزار و ۴۶ کودک فلسطینی در حملات به غزه به شهادت رسیدند و ۱۶۷ کودک دیگر نیز همچنان زیر آوار هستند و نیروهای امدادگر نتوانستند اجساد آنان را بیرون بکشند.

در این گزارش آمده که ۳ هزار و ۲۵۰ کودک دیگر در حملات به غزه زخمی شدند و هزار و ۲۴۰ نفر از آنان به مراقبت‌های ویژه نیاز داشته و وضعیت وخیمی دارند.

در روزهای اخیر رژیم صهیونیستی در واکنش به شکست مفتضحانه نظامی، امنیتی و اطلاعاتی برابر مقاومت فلسطین در عملیات طوفان‌الاقصی، با استفاده از بمب‌ها و موشک‌های بسیار قوی و پیشرفته، زیرساخت‌های مسکونی و حیاتی نوار غزه را آماج حملات وحشیانه خود قرار داده است.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار