حضور حداکثری، اقتدار ملی/

رییس کل دادگستری استان اصفهان: ۲ کمیته تبلیغات زودهنگام انتخاباتی در اصفهان را رصد می‌کنند

حجت‌الاسلام «جعفری» از تشکیل دو کمیته برای رصد فعالیت‌های انتخاباتی به منظور پیشگیری از تبلیغات زودهنگام خبر داد.
کد خبر: ۶۲۳۸۶۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۵ - 17October 2023

۲ کمیته تبلیغات زودهنگام انتخاباتی در اصفهان را رصد می‌کنندبه گزارش  دفاع‌پرس از اصفهان، حجت‌الاسلام «اسداله جعفری» رییس کل دادگستری استان اصفهان در نشست ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی با اشاره به قانون نحوه و زمان تبلیغات نامزدهای انتخاباتی اظهار کرد: با توجه به وجود قوانین مربوطه نحوه و زمان شروع و پایان تبلیغات نامزدهای انتخابات مشخص است و همه نامزدهای انتخابات موظف به رعایت قانون هستند.

وی از تشکیل و شروع به کار ۲ کمیته زیرمجموعه این ستاد خبر داد و گفت: قانون‌گذار برخی از مصادیق تبلیغات زودهنگام انتخاباتی را مشخص کرده و برخی دیگر به دلیل تنوع در شیوه‌ها و شگردهای تبلیغاتی، در قانون مشخص نشده است.

جعفری تصریح کرد: دو کمیته با موضوع تبلیغات زودهنگام، زیرمجموعه این ستاد تشکیل شد و مشغول رصد فعالیت‌های انتخاباتی در فضای مجازی و فیزیکی شده است و چنانچه تخلفی مشاهده شود در این مرحله تذکر داده می‌شود.

رییس ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی دادگستری کل استان اصفهان گفت: پس از تاییدصلاحیت‌ها و مشخص شدن کاندیداهای نهایی با تشکیل جلسات توجیهی با نامزدها، دست‌اندرکاران انتخابات و دستگاه‌های متولی که قانون مشخص کرده در مسیر پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی گام برخواهیم داشت.

وی ابراز امیدواری کرد با انسجام و هماهنگی بین نهادهای نظارتی و اجرایی، انتخابات پیش رو، با سلامت و پرشور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار