حجت الاسلام ابوترابی در اختتامیه نخستین جشنواره ادبی "آزاد مثل آزاده"_2/

اسرا بالی برای پرواز نظام جمهوری اسلامی هستند

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اسرا در اسارت خویش کمترین فشار را بر نظام نداشته بلکه بالی برای پرواز انقلاب اسلامی بوده اند.
کد خبر: ۶۲۳۸۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۸ - 15December 2015

اسرا بالی برای پرواز نظام جمهوری اسلامی هستند

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسن ابوترابی فرد نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با حضور در اختتامیه اولین جشنواره ادبی "آزاد مثل آزاده" که صبح امروز با حضور وزیر آموزش و پرورش در سالن سید الشهدا برگزار شد، بیان داشت: تاریخ اسارت از هر زاویه نگریسته شود زیبا است، به گفته مقام معظم رهبری آزادگان همچون الماس های درخشان هستند  و برای ملت ایران تاریخی پرافتخار را تدوین کردند.

وی با اشاره به اینکه اسرا در اسارت خویش کمترین فشار را بر نظام نداشته اند افزود: اسرا بال هایی برای پرواز انقلاب اسلامی بودند و هیچ گاه نظام را از پرواز بازنداشتند. باید دید چگونه زنان آزاده دشمن را اسیر خود کرده بودند و کمترین ضعفی در این مجموعه افتخار آفرین مشاهده نشد و هرچه بوده استقامت و پایداری بوده است.

حجت الاسلام ابوترابی فرد به الگوگیری از زنان آزاده ی جنگ اشاره و تصریح کرد: اگر زنان امروز جامعه می خواهند حضور سیاسی و اجتماعی در عرصه های مختلف داشته باشند باید از این قبیل زنان بیاموزند و این زنان سرمایه های انقلاب هستند.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: قلم به دستانی که تاریخ را تدوین می کنند و قلم خود را به نسل انقلاب و شهدای این انقلاب اختصاص می دهند مورد احترام اولیای خدا هستند و باید تجلیل و تکریم شوند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار