رئیس دانشکده مهارت و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی گیلان:

دانشگاهیان پیام‌رسان مظلومیت کودکان غزه هستند

«‌بازیار» با ابراز اینکه دانشگاهیان پیام‌رسان مظلومیت کودکان و زنان بیگناه در غزه هستند گفت: سران و حامیان رژیم کودک‌کش صهیونیستی باید در دادگاهی مستقل و بین‌المللی محاکمه شوند.
کد خبر: ۶۲۳۸۸۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۸ - 17October 2023

دانشگاهیان پیام‌رسان مظلومیت کودکان غزه هستندبه گزارش خبرنگار  دفاع‌پرس از رشت، «‌امیرحسین بازیار» رئیس دانشکده مهارت و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی گیلان در جمع دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی رشت با اشاره به اینکه وظیفه دانشگاه در عرصه فرهنگی و اجتماعی وظیفه دفاع از مظلوم است، اظهار داشت: قدس پاره تن اسلام است و باید برای آزادی قدس شریف به عنوان قبله نخستین مسلمانان تلاش کرد.

این استاد دانشگاه با تبریک موفقیت رزمندگان فلسطینی در عملیات طوفان‌الاقصی ابراز کرد: این موفقیت یک معجزه الهی است که فرزندان مجاهد فلسطینی در محاصره به توانمندی رسیده‌اند که جهان در حیرت آن است.

وی با اشاره به جعل تاریخ توسط رژیم صهیونیستی افزود: این رژیم در جنگ روایت‌ها تلاش می‌کند تا با جعل اخبار، اسناد و تاریخ و با توحش خود را یک کشور بنامد ولی خود سران این رژیم می‌دانند که به خط آخر رسیده‌اند و آزادگان جهان بر جعلی بودن این رژیم تاکید دارند.

رئیس دانشکده مهارت و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی گیلان با بیان اینکه عملیات طوفان‌الاقصی قدرت پوشالی و سست‌تر از تار عنکبوت رژیم صهیونیستی را در هم کوبید، افزود: رژیم صهیونیستی سیلی محکمی خورد و جبهه مقاومت ثابت کرد که سیستم اطاعاتی و تجهیزات سنگین رژیم صهیونیستی ناکارآمد است.

بازیار با تاکید بر توحش رژیم صهیونیستی با توجه به حمله کور به زنان و کودکان در غزه گفت: مقاومت فلسطین با پشتوانه الهی ضربات محکم‌تری بر پیکر این رژیم جعلی و کودک‌کش خواهد زد.

این استاد دانشگاه با دعوت از دانشجویان، اساتید و دانشگاهیان جهان اسلام به حمایت از مقاومت فلسطین تصریح کرد: نبرد مقاومت فلسطین با رژیم صهیونیستی، نبرد در دو عرصه میدانی و رسانه‌ای است و دانشگاهیان وظیفه روشنگری و جهاد تبیین را در حمایت معنوی از جبهه مقاومت را دارند.

بازیار با ابراز اینکه دانشگاهیان پیام‌رسان مظلومیت کودکان و زنان بیگناه در غزه هستند گفت: سران و حامیان رژیم کودک‌کش صهیونیستی باید در دادگاهی مستقل و بین‌المللی محاکمه شوند.

وی با اشاره به نقض مکرر قوانین، کنوانسیون‌های بین‌المللی و تعهدات توسط رژیم صهیونیستی تاکید کرد: دانشگاهیان اجازه نخواهند داد جای ظالم و مظلوم عوض شود و از تحریف و جعل واقعیت توسط رژیم صهیونیستی پرده‌برداری خواهند کرد و بهترین شیوه در این مسیر جهاد تبیین است.

عضو بسیج اساتید گیلان خاطرنشان کرد: جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت‌های آمریکا و غرب،صفحه سیاه دیگری را در کارنامه‌اشان با عنوان نقض حقوق بشر رقم زد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار