رئیس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسر:

«روحیه مقاومت» شکست رژیم صهیونیستی را ترمیم‌ناپذیر کرد

حجت‌الاسلام «شیرودی» با اشاره به روحیه مقاومت در رزمندگان فلسطینی گفت: این روحیه و باور «ما می‌توانیم» شکست رژیم صهیونیستی را ترمیم‌ناپذیر کرد.
کد خبر: ۶۲۳۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۹ - 17October 2023

روحیه مقاومت شکست رژیم صهیونیستی را ترمیم ناپذیر کردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «محمد جواد شیرودی» رئیس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسر امروز در مراسمی که به مناسبت بیست و چهارم مهر سالروز تشکیل عقیدتی سیاسی در این محل برگزار شد، اظهار داشت: نهاد مقدس عقیدتی سیاسی در بیست و چهارم مهر ۱۳۵۸ به فرمان مبارک امام خمینی (ره) در ارتش جمهوری اسلامی ایران تأسیس شد و در ایجاد روحیه معنویت محور در کارکنان و خانواده‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران نقش بسزایی را داشته است.

وی افزود: آنچه در این ایام چشم جهان اسلام را روشن کرد حادثه غرورآفرین رزم جبهه مقاومت در غزه و عملیات طوفان الاقصی است که به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی این شکست برای رژیم جعلی صهیونیستی غیر قابل ترمیم است.

حجت الاسلام شیرودی ادامه داد: خدای متعال مکرراً در آیات شریف قرآن کریم مومنین را تکلیف کرد و به ایستادگی و مقاومت و وعده داده است که اگر در این راه ثابت‌قدم باشید شما را یاری و نصرت خواهیم کرد؛ ما اگر قلب خود را ثابت قدم و اراده خود را قوی کنیم و با توکل و توسل به ذات ربوبی حق تعالی پیش برویم قطعاً پیروز خواهیم بود.

وی اضافه کرد: دنیای غرب سرمایه‌گذاری نظامی سیاسی و رسانه‌ای بسیار سنگینی برای رژیم صهیونیستی انجام داد که تمام این سرمایه‌ها از بین رفت.

این مسئول بیان کرد: امروز یک سوال جدی در ذهن دوستان رژیم صهیونیستی و کشور‌های غربی شکل گرفته است که آیا ما سرمایه‌گذاری درستی کرده‌ایم که اگر این‌ها قرار بود جواب بدهد پس چرا انقدر آسیب پذیر است؛ این نکته‌ای است که این شکست را ترمیم نشدنی می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: نکته دوم ایجاد روحیه و باور در جبهه مقاومت که ما می‌توانیم مهاجم باشیم و رژیم غاصب صهیونیستی را در جای خود بنشانیم و شکست دهیم که این امر شکست رژیم صهیونیستی را ترمیم ناپذیرتر می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار