مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران تأکید کرد؛

لزوم پیاده‌سازی سند تحول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در استان مازندران

«آهنگر» بر لزوم پیاده سازی سند تحول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در استان مازندران تأکید کرد و گفت: کانون‌های مساجد باید برای تحقق جبهه فرهنگی انقلاب در محلات با محوریت مساجد پیشرو باشند.
کد خبر: ۶۲۳۹۲۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۹ - 17October 2023

لزوم پیاده سازی سند تحول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در استان مازندرانبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «احسان آهنگر» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران امروز در آئین تکریم و معارفه سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مازندران که با حضور حجت الاسلام والمسلمین «روح الله رهبری» مشاور ارشد و دستیار ویژه رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و جمعی از مدیران نمونه کانون‌های مساجد این خطه از شمال کشور در سالن کنفرانس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران برگزار شد، با بیان اینکه توفیق خدمت در عرصه مسجد از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، اظهار داشت: تغییر و تحول در هر مجموعه‌ای یک امر طبیعی است و پویایی هر تشکیلاتی نیازمند تغییر و  تحول است.

وی با بیان اینکه کانون‌های فرهنگی هنری باید مساجد را در ریل دست یابی به مسجد تراز انقلاب اسلامی قرار دهند، ادامه داد: مسجد نقش بی‌بدیلی در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی ایفا کرده و جریان هنری کشور نیز باید از مسجد شکل بگیرد.

آهنگر با بیان اینکه هنر مسجدی باید به همت اعضای کانون‌های فرهنگی هنری در راه اعتلای هنر انقلابی پایه گذاری شود، گفت: ایجاد ارتباط بین متدین با هنرمندان از ملزومات تحقق این مهم می‌باشد.

این مسئول بر لزوم پیاده سازی سند تحول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در استان مازندران تاکید و بیان کرد: کانون‌های مساجد باید برای تحقق جبهه فرهنگی انقلاب در محلات با محوریت مساجد پیشرو باشند.

در این مراسم حجت الاسلام «محمد ترابیان» به سرپرستی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مازندران معرفی و از زحمات حجت الاسلام «رجب نعمتی» تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار