مسئول سازمان بسیج مداحان و هیات‌های مذهبی:

جذب جوانان به سمت مفاهیم معنوی و دینی کار مداحان ارزشی است

«خرسندی» گفت: جذب جوانان به سمت مفاهیم معنوی و دینی کار مداحان ارزشی است و ما در دفاع مقدس مشاهده کردیم که مداحان از طریق بیان اشعار پر معنا و تأثیرگذاری با صدای خوش، جوانان را به سمت ایثار و از خود گذشتگی سوق می‌دادند.
کد خبر: ۶۲۳۹۷۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۴ - 18October 2023

جذب جوانان به‌سمت مفاهیم معنوی و دینی کار مداحان با ارزش استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، مسئول سازمان بسیج مداحان و هیات‌های مذهبی کشور امروز (چهارشنبه) در مجمع الذاکرین بجنورد با جمعی از مداحان خراسان شمالی دیدار کرد.

در این جلسه «مصطفی خورسندی» اظهار داشت: مداحان در قالب اشعار موزون و صدای خوشی که خداوند به آن ها عنایت کرده است در قالب هنر خود را ارائه می‌دهند و همین عامل باعث شده مداحان در ترویج فرهنگ دینی از جایگاه ویژه و ارزشمندی برخوردار باشند. جذب جوانان به‌سمت مفاهیم معنوی و دینی کار مداحان ارزشی است و ما در دفاع مقدس مشاهده کردیم که مداحان از طریق بیان اشعار پر معنا و تأثیرگذاری با صدای خوش جوانان را به‌ سمت ایثار و از خود گذشتگی سوق می‌دادند.

وی ادامه داد: مداحان در رویداد‌هایی که به وجود می‌آید اشعار نو و به‌روز داشته باشند و آن‌ها را با حوادث روز تطبیق دهند. آشنایی مردم و خانواده‌های ما با سبک زندگی علوی و راه و منش اهل‌بیت (ع) نیاز جامعه امروز ما است و مداحان می‌توانند این مفاهیم معنوی را با صدای دلنشین خود بیان کنند.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار