همزمان با سراسر کشور صورت می‌گیرد؛

برگزاری تجمع مردمی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در «بیرجند»

رژیم صهیونیستی در اقدامی وحشیانه بیمارستان «المعمدانی» غزه را که توسط مسیحیان و فلسطینی‌ها ساخته شده بود و این روزها به عنوان پناهگاه برای شهروندان استفاده می‌شد، هدف قرار داد و هزاران زن و کودک بی‌دفاع را به خاک و خون کشید که در این راستا تجمع مردمی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در بیرجند برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۲۳۹۹۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵ - 18October 2023

برگزاری تجمع مردمی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در «بیرجند»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، شب گذشته رژیم کودک‌کش صهیونیستی ابتدا از مردم خواست تا برای در امان ماندن از بمباران‌ها و کشتار وحشیانه این رژیم در بیمارستان پناه بگیرند و سپس در اقدامی ددمنشانه بیمارستان را هدف حمله قرار داد.

رژیم صهیونیستی در اقدامی وحشیانه بیمارستان «المعمدانی» غزه را که توسط مسیحیان و فلسطینی‌ها ساخته شده بود و این روزها به عنوان پناهگاه برای شهروندان استفاده می‌شد، هدف قرار داد و هزاران زن و کودک بی‌دفاع را به خاک و خون کشید.

در این راستا همه اقشار، نهادها و سازمان‌های مختلف در خراسان جنوبی با انتشار اعلامیه‌هایی این جنایات وحشی رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم کرده و در همه نقاط استان بعد از نماز ظهر راهپیمایی علیه این جنایات رژیم کودک‌کش برگزار می‌شود.

دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، امروز در حمایت از مردم فلسطین و در محکومیت جنایات رژیم صهیونسیتی بعد از اقامه نماز ظهر و عصر در جوار گلزار شهدای گمنام دانشگاه تجمع می‌کنند و همچنین بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند نیز از برگزاری تجمع دانشجویی و  اعلام انزجار در پی جنایت جدید رژیم صهیونیستی و شهادت بیش از هزار نفر از مردمان بی گناه غزه در مزار شهدای گمنام این دانشگاه بعد از اقامه نماز ظهر و عصر خبرداد.

همچنین بنابر اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی اجتماع بیرجندی‌ها در اعتراض به جنایات رژیم وحشی اسرائیل امروز بعد از نماز ظهر در میدان قدس برگزار می‌شود.

در این اطلاعیه آمده است: در پی اقدام جنایتکارانه رژیم وحشی صهیونیستی در قتل عام بیماران به‌ویژه کودکان و زنان بی‌پناه در بیمارستان المعمدانی غزه و ابراز احساسات و درخواست‌های گسترده عموم اقشار مختلف مردم بصیر خراسان جنوبی در راستای محکومیت این نسل‌کشی رژیم سفاک و کودک‌کش و حمایت و ابراز همدردی با مردم مظلوم غزه، تجمع مردمی امروز چهارشنبه ساعت ۱۲ ظهر در میدان قدس شهر بیرجند برگزار خواهد شد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از عموم مردم همیشه در صحنه دعوت کرد تا با حضور در این مراسم خشم و انزجار خود را از این جنایت انسانی به جهانیان اعلام کنند.

پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی با محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی، محدودیت‌های ترافیکی را برای کنترل عبور و مرور و امنیت ترافیکی، تجمع مردمی امروز اعمال خواهد کرد.

بدین منظور از ساعت ۱۱ پارک تمام وسایل نقلیه در میدان قدس و ۵۰ متری ورودی‌های این میدان ممنوع خواهد بود و از ساعت ۱۲ تردد از مسیر‌های منتهی به میدان قدس شامل بیست متری دوم مدرس، تقاطع تأمین اجتماعی، خیابان قدس شرقی (تقاطع عدل) و از تقاطع پاسداران - ارتش ممنوع خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار