مسئول سازمان بسیج رسانه مازندران:

سکوت رسانه‌ها بدتر از جنایت صهیونیست‌هاست

«حق شناس» گفت: امروز زمان سکوت در برابر وحشی‌گری قوم فاسد صهیونیستی به پایان رسیده و هر رسانه‌ای در برابر آن‌ها سکوت کند مانند آن‌ها و بدتر از صهیونیست در این قتل عام و کشتارجمعی شریک‌ است.
کد خبر: ۶۲۳۹۹۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰ - 18October 2023

سکوت رسانه‌ها بدتر از جنایت صهیونیست‌هاستبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «عبدالمهدی حق شناس» مسئول سازمان بسیج رسانه استان مازندران امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اگر رسانه‌ای در برابر جنایت صهیونیست‌ها سکوت کند شریک در جنایت آن‌ها نیست بلکه مرتکب جنایتی بدتر شده است، اظهار داشت: کدام رسانه آزاده کدام خبرنگار شریف و کدام عکاس خبری با وجدان می‌تواند چشمش را روی این‌جنایت‌ها ببندد و سکوت کند؟

وی با تاکید بر اینکه صهیونیست‌ها هیچ مرزی و حدی را در انسانیت قائل نیستند، افزود: رژیم کودک کش و منحوس و موقت صهیونیستی که در جبهه عملی مبارزه با مجاهدان فلسطینی در عجز و ناتوانی قرار گرفته انتقامش را از کودکان و زنان بی‌پناه که به یک بیمارستان پناه آورده بودند به طرز وحشیانه می‌گیرد.

مسئول سازمان بسیج رسانه مازندران رسانه‌ها را به قیام در برابر پروپاگاندای رسانه‌ای صهیونیست‌ها و رسانه‌های مزدور صهیونیستی فراخواند و گفت: امروز زمان سکوت در برابر وحشی‌گری این قوم فاسد به پایان رسیده و هر رسانه‌ای در برابر آن‌ها سکوت کند مانند آن‌ها و بدتر از صهیونیست در این قتل عام و کشتارجمعی شریک‌ است.

وی تاکید کرد: دل‌های مردم آزاده دنیا از این حجم از رفتار وحوش صهیونیستی آزرده و خشم در وجود آنان موج می‌زند، قطعا این موج برآمده از خشم ملت‌های آزاده دنیا بساط اسرائیل را برهم‌ می‌زند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها