بیانیه تیپ مستقل ۸۳ روحانیون رزمی تبلیغی امام جعفر صادق (ع)؛

حمله به بیمارستان غزه تکرار جنایت بمباران هیروشیما و ناکازاکی است

تیپ مستقل ۸۳ روحانیون رزمی تبلیغی امام جعفر صادق (ع) با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: استفاده بی‌قید و بند رژیم صهیونیستی از سلاح‌های نامتعارف و جنایت در حمله به بیمارستان کودکان غزه را می‌توان با بمباران هیروشیما و ناکازاکی مقایسه کرد.
کد خبر: ۶۲۴۰۱۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴ - 18October 2023

حمله به بیمارستان کودکان غزه قابل قیاس با جنایت بمباران هیروشیما و ناکازاکی است

به گزارش دفاع‌پرس از قم، در پی حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان کودکان المعمدانی غزه و شهادت صد‌ها تن از مجروحان و مردمی که به آنجا پناه برده بودند، تیپ ۸۳ روحانیون رزمی تبلیغی امام جعفر صادق (ع) بیانیه‌ای صادر کرد.

متن کامل بیانیه بدین شرح است:

پیامبر گرامی اسلام (ص) فرمودند: «مَنْ سَمِعَ رَجُلًا یُنَادِی یَا لَلْمُسْلِمِینَ فَلَمْ یُجِبْهُ فَلَیْسَ بِمُسْلِم»

(کسی که فریاد انسانی را بشنود که از مسلمانان کمک می‌خواهد و پاسخ ندهد مسلمان نیست)

جنایت هولناک بمباران بیمارستان المعمدانی غزه توسط رژیم سفاک و کودک کش اسرائیل که منجر به کشته و زخمی شدن هزاران نفر از مردم مظلوم و بی‌پناه غزه شد بی‌سابقه‌ترین جنایت جنگی است که به اعتراف سیاسیون و خبرنگاران جهان نمونه آن در جنگ‌های هولناک ویتنام و کره نیز سابقه ندارد. استفاده بی‌قید و بند از سلاح‌های نامتعارف بر سر مردمی بی‌دفاع که می‌توان آن را با بمباران هیروشیما و ناکازاکی مقایسه کرد.

این جنایت بزرگ نشان داد که برای این رژیم شیطانی غاصب و حامیان آن، ترحم، مرز‌های انسانی و اخلاقی، حقوق بشر و عهدنامه‌های بین‌المللی معنایی ندارد و حتی بیمارستان‌ها، آمبولانس‌ها، خبرنگاران، زنان و کودکان مصون از جنایت صهیونیست‌های اشغالگر نیستند.

طلاب و روحانیون گردان‌های تیپ مستقل ۸۳ امام جعفر صادق علیه‌السلام ضمن تسلیت به ساحت حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و مقام معظم رهبری (حفظه الله) و مسلمانان جهان این عمل وحشیانه رژیم صهیونیستی را شدیداً محکوم کرده، ضمن اعلام آمادگی کامل، از فرمانده محترم کل سپاه و نیز نماینده محترم ولی فقیه در سپاه، تقاضای عاجزانه دارند که هر چه سریعتر مقدمات حضور گردان‌های آموزش دیده تیپ ۸۳ امام جعفر صادق علیه السلام را جهت دفاع، یاری و کمک رسانی به مردم مظلوم فلسطین فراهم نمایند.

«إن تَنصُروا الله یَنصُرکُم وَ یُثَبِت أقدامَکُم»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار