مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل خبر داد؛

اجرای شعار «مدرسه قوی و ایران قوی» در مدارس اردبیل

«صفری» به ارائه گزارشی از وضعیت آموزش و پرورش استان اردبیل پرداخت و گفت: شعار «مدرسه قوی و ایران قوی» در مدارس اردبیل عملیاتی می‌شود.
کد خبر: ۶۲۴۰۳۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹ - 18October 2023

به گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، کلام‌الله صفری مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در جلسه شورای معاونین اداره‌کل آموزش و پرورش که امروز (چهارشنبه) با حضور «محمودزاده» معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و مشارکت‌های مردمی برگزار شده بود اظهار داشت: برای تحقق شعار آموزش‌و‌پرورش در سطح مدارس استان با نگاه به ساحت‌های شش گانه سند تحول بنیادین، برنامه های مختلفی برای سال تحصیلی تدوین شده و در دست اجرا است.

صفری در ادامه به ارائه گزارشی از وضعیت آموزش و پرورش استان اردبیل پرداخت و گفت: به لطف خدا و همت همکاران و دانش آموزان، طرح شهید عجمیان با هدف مرمت و به‌سازی مدارس در ۳۵۲ مدرسه استان اجرایی شده که نزدیک سه برابر تفاهم نامه مربوطه است.

وی به کمبود فضای آموزشی و نیاز مبرم به ساخت مدارس جدید بخصوص در سطح استان اردبیل اشاره کرد و گفت: متاسفانه سرانه فضای آموزشی در برخی از شهرستان‌های استان اردبیل بویژه در مرکز استان بسیار پایین بوده و برای رفع این مشکل، ساخت کلاس‌های درسی باید در اولویت و توجه همگانی قرار گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل متذکر شد: ساخت ۴۶ کلاس درس به همت بنیاد برکت در دست اجرا بوده و ۴۲ زمین چمن مصنوعی در استان نیز در حال تکمیل است.

وی به مدارس کانکسی و سنگی دارای دانش‌آموزان بالای ۱۰ نفر اشاره کرد و بیان داشت: درصدد هستیم این مدارس برچیده شود.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار