طی سخنانی؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان: تنها هنر رژیم صهیونیستی کشتن مردم بی دفاع است

سردار مرادحاجتی گفت: رژیم صهیونیستی جرات مقابله حضوری با جبهه مقاومت را ندارد به همین دلیل تنها به کشتن مردم بی دفاع روی آورده است.
کد خبر: ۶۲۴۰۵۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۱ - 18October 2023

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان: تنها هنر رژیم صهیونیستی کشتن مردم بی دفاع استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، جمع کثیری از مردم اهواز امروز در محکومیت جنایت جنگی و حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی غزه در مرکز این شهر تجمع کردند.

اقشار مختلف مردم، از اصناف و اقوام گوناگون با مشت‌های گره کرده از ساعت ۱۰ صبح امروز در میدان شهدای اهواز تجمع کرده و سپس به سمت پل سفید راهپیمایی کردند.

راهپیمایان با در دست داشتن تصاویر رهبر معظم انقلاب اسلامی، سردار شهید سلیمانی، پرچم فلسطین و کاغذ نوشته‌هایی در دفاع از مردم مظلوم فلسطین، همدردی خود را با مردم این کشور اعلام کردند.

سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان نیز با همراهی در مسیر راهپیمایی به سوالات و احساسات مردم پاسخ داد و خطاب به جوانان شرکت کننده در این تجمع اظهار داشت: رژیم صهیونیستی جرات مقابله حضوری با جبهه مقاومت را ندارد به همین دلیل تنها به کشتن مردم بی دفاع روی آورده است.

وی افزود: رژیم غاصب اسرائیل به دست خودش گور خودش را خواهد کند و ما فقط باید بر جنازه آن خاک ذلت بپاشیم. 

سردار مرادحاجتی گفت: میلیون‌ها داوطلب در ایران اسلامی و بسیاری کشورهای منطقه تنها منتظر فرمان جهاد از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند تا اسرائیل را با خاک یکسان کنند اما تا آن لحظه باید به ملت فلسطین روحیه داد که آن‌‎ها بتوانند از خودشان و خاک شان دفاع کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان یادآور شد: ارتش رژیم غاصب اسرائیل این جنگ نابرابر را مثل گذشته خواهد باخت اما رسوایی و سرافکندگی حقوق بشری این جنایت را آمریکا پس خواهد داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار