بیانیه مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس سیستان و بلوچستان در پی بمباران بیمارستان المعمدانی غزه

سردار «جعفری» در بیانیه‌ای بمباران بیمارستان المعمدانی را محکوم و آن را قتل عامی وحشیانه و جنایتی در حق غیر نظامیان دانست.
کد خبر: ۶۲۴۰۹۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۷ - 18October 2023

بیانیه مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس سیستان و بلوچستان در خصوص بمباران بیمارستان معمدانی غزهبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، سرتیپ دوم « غلامرضا جعفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان در بیانیه‌ای بمباران بیمارستان معمدانی را محکوم و آن را قتل عامی وحشیانه و جنایتی در حق غیر نظامیان دانست.

در این بیانیه آمده است:

جنایات رژیم صهیونیستی در بمباران وحشیانه بیمارستان معمدانی در غزه مظلوم، جهان را در شوک و بهت فرو برد و وجدان هر انسان آزاده ای را مالامال از درد و خشم کرد، این روزها دنیا بار دیگر شاهد سکوت مرگبار سازمان‌های بین المللی و مدعیان حقوق بشر در مقابل هولناک ترین وقایع قرن است که به دست رژیم کودک کش صهیونیستی با حمایت آشکار شورای امنیت سازمان ملل و کشور های آمریکا، انگلیس و فرانسه در حال وقوع است.

رژیم اشغالگر صهیونیستی از روز نکبت تا به امروز جنایت ها و ظلم های بی شماری مرتکب شده است، ددمنشی این رژیم سفاک به جایی رسیده که بمب باران بیمارستان را در دستور کارخود قرار داده و اما بدون تردید جنایات حمله به بیمارستان مملو از زنان و کودکان معصوم و بی گناه و زخمی در آن به عنوان نقطه عطفی در سیاهه جنایات ضد بشری این رژیم ثبت خواهد شد و رو سیاهی این رژیم و حامیان آن را برای همیشه در تاریخ بشر ماندگار خواهد کرد.

اینجانب ضمن محکوم‌کردن این قتل عام و جنایت بشری و ابراز عمیق‌ترین مراتب همدردی با ملت مظلوم فلسطین، از همه انسان‌ها و وجدان‌های بیدار در سراسر جهان می‌خواهد تا با ابراز همدردی از این واقعه دردناک و محکوم کردن این عمل ننگین، خواستار قطع ارتباط دولت‌های متبوع و مجازات این رژیم منحوس جعلی شده و در پایان دادن به رنج‌های ملت‌ مظلوم فلسطین بپاخیزند. 

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار