مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان:

رژیم اسرائیل به دست خودش عمر 25 ساله وعده شده را کاهش داد

سردار مرادحاجتی گفت: رژیم اسرائیل به دست خودش عمر 25 ساله وعده شده را کاهش داد و بزودی منطقه و دنیا از وجود پلید این غده سرطانی پاک خواهد شد.
کد خبر: ۶۲۴۱۱۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۷ - 18October 2023

رژیم اسرائیل به دست خودش عمر 25 ساله وعده شده را کاهش دادبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز با حضور در جمع کارکنان شرکت توزیع برق اهواز به تشریح مسائل اخیر در منطقه پرداخت و اظهار داشت: رژیم اسرائیل به دست خودش عمر 25 ساله وعده شده را کاهش داد و بزودی منطقه و دنیا از وجود پلید این غده سرطانی پاک خواهد شد.

وی افزود: آمریکا و اسرائیل هنوز نفهمیده‌اند که نه تنها شهادت حاج قاسم باعث تضعیف جبهه مقاومت نشده بلکه نسل حاج قاسم بیشتر و بهتر از گذشته در حال آماده سازی برای مبارزه با ظلم و اسلام هراسی هستند.

سردار مرادحاجتی گفت: اسرائیل، کوچک تر از آن است که او را با جبهه مقاومت قیاس کنیم چرا که همین جوانان فلسطین به تنهایی توان مبارزه با این ارتش وحشی و پوشالی را دارند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان متذکر شد: رهبر معظم انقلاب آخرین هشدارها را به آمریکا و ایادی اش دادند و فرمودند که صبر دنیای اسلام اگر به سر آید معلوم نیست چه سرنوشتی در انتظار آنان است و لذا شک نکنید که میلیون‌ها نفر منتظر اشارت حضرت آقا هستند تا اسرائیل جنایتکار را سر جایش بنشانند.

وی افزود: امروز در راهپیمایی خودجوش مردم اهواز صدها نوجوان دانش آموز من را محاصره کردند و خواستار اعزام به فلسطین بودند. دنیا بداند تا این روحیه نزد فرزندان ما و فلسطین هست، هیچ ارتشی توان مقابله با اراده ما را ندارد و محکوم به شکست است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها