تجمع گسترده زائران حرم مطهر رضوی در محکومیت جنایات رژیم صهیو‌نیستی

تجمع مردمی در اعلام انزجار از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و اعلام همبستگی با مقاومت اسلامی فلسطین باحضور پرشور زائران و مجاوران در حرم مطهر رضوی برگزار شد.
کد خبر: ۶۲۴۱۲۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۶ - 18October 2023

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، تجمع مردمی در اعلام انزجار از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و اعلام همبستگی با مقاومت اسلامی فلسطین ظهر امروز همزمان با نماز جماعت ظهر و عصر با حضور حجت‌الاسلام «احمد مروی» تولیت آستان قدس رضوی در صحن قدس حرم مطهر رضوی برگزار شد.

حجت‌الاسلام «مصطفی رستمی» رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در این مراسم با اشاره به اینکه جنایات اسرائیل در غزه و بیمارستان معمدانی پرده از تزویر، دورویی و ریای مدعیان حقوق بشر برانداخت، اظهار داشت: هر کسی که با جنایت این روزهای اسرائیل در غزه ساکت نماند و در دفاع از انسان‌های مظلوم و زنان و کودکان پرپر شده و در مقابله با ظلم ظالمان حرکتی انجام دهد پیش خدا ماجور است.

وی افزود: سال گذشته دشمنان به خونخواهی یک زن با شعار زن زندگی آزادی قصد داشتند ایران را به آتش بکشند و همه نهادهای حقوق بشری و ظرفیت رسانه‌ای، دیپلماسی، هنری و ورزشی و تبلیغاتی را به میدان آوردند تا به صورت ملت ایران چنگ زنند اما امروز در مقابل جنایات اسرائیل همه آن‌ها ساکت هستند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها تصریح کرد: تجمع امروز ما در حرم مطهر رضوی دارای پیام‌هایی است از جمله این که در این میدان روشن، هر انسانی که سکوت کند و راضی به رفتار اسرائیل باشد روسیاه شده و دروغ و نفاق آن‌ها در دفاع از حقوق بشر اثبات شده است.

رستمی ادامه داد: نتیجه حاکمیت طاغوت، چه طاغوت روشن جنایت، مثل صدام، هیتلر و چنگیز یا طاغوت‌های نقابدار و لبخند به لب و دستکش مخملی بر روی مشت فولادی همین است. ظلم و جنایت می‌شود و افراد بی‌گناه کشته می‌شوند اما صدایی از حاکمان طاغوت شنیده نمی‌شود. ملت‌های منطقه در زیر سیطره چنین طاغوت‌هایی هستند اینجاست که باید قدر ولایت الهی و زندگی در جامعه‌ای که هنوز در آن غیرت نمرده است را بدانیم.

وی گفت: خون ملت‌های منطقه به جوش آمده است اما نظام‌های منطقه به جای همراهی با ملت خود باید جلو ملت خود بایستند تا به اسرائیل تعرض نشود.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با بیان این که از برکت انقلاب و اسلام مقاومت نتیجه داده است، بیان داشت: مقاومت و بیداری اسلامی مستضعفان و مظلومانی که با سنگ شروع کردند در «طوفان الاقصی» کاری کردند که هیمنه اسرائیل را شکست و افسانه شکست‌ناپذیری صهیونیست‌ها فروریخت و قابل ترمیم نیست و جنایات اسرائیل برای این است که عملیات طوفان الاقصی فراموش شود.

در ادامه مراسم، میثم مطیعی مداح اهل‌بیت (ع) در وصف مظلومیت شهدای غزه به نوحه‌سرایی پرداخت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها