آیت‌الله مظاهری:

جنایت صهیونیست‌ها در غزه، نماد «مرگِ انسانیت» است

آیت‌الله «مظاهری » اعلام کرد: جنایت بی‌شرمانه رژیم صهیونیستی در حمله ددمنشانه به بیمارستان غزه که در نتیجه آن صدها کودک، زن و مرد مظلوم، بیمار، بی‌پناه و بی‌دفاع به شهادت رسیدند، نشانه اعلام مرگِ انسانیت و وجدان اخلاقی بشر است.
کد خبر: ۶۲۴۱۵۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۴ - 18October 2023

جنایت صهیونیست‌ها در غزه، نماد «مرگِ انسانیت» استبه گزارش  دفاع‌پرس از اصفهان، آیت‌الله «حسین مظاهری» رییس حوزه علمیه اصفهان در پی حمله صهیونیست‌های کودک‌کش به بیمارستانی در غزه پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحیم

حوادث هولناک اخیر در غزۀ مظلوم که به دست رژیم سفاک و غاصب اسراییل انجام پذیرفت، استمرار بیش از هفتاد سال ستم و ظلم آشکار بر فلسطین و پارۀ تن امت اسلامى بود، ولى جنایت بى‌شرمانۀ دیشب در حملۀ ددمنشانه به بیمارستان غزه که در نتیجۀ آن صد‌ها کودک و زن و مرد مظلوم و بیمار و بى‌پناه و بى‌دفاع، به شهادت رسیدند، را باید اعلام مرگ انسانیت و وجدان اخلاقى به شمار آورد.

این مصیبت فاجعه‌بار در طومار مظلومیت فلسطین و قدس و غزه هیچ‌گاه جبران و فراموش نخواهد شد و اگر مجامع جهانى و دولت‌هاى ساکت در قبال این فجایع بزرگ انسانى به شیوۀ ناپسند خود در حمایت از رژیم اشغال‌گر و جنایت‌کار اسراییل ادامه دهند قطعاً بحران‌هاى بزرگ‌ترى در پیش رو خواهد بود که دامان آنان را نیز خواهد گرفت.

از خداوند عزیز و منتقم، عزّت و امنیت مسلمانان و نابودى رژیم غاصب و قصاب صهیونیستى را مسألت مى‌کنیم. لا حول و لا قوة الا بالله العلى العظیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار