قائم مقام حوزه‌های علمیه کشور:

صهیونیسم منتظر قاطعیت مقاومت باشد

حجت‌الاسلام «فرخ فال» گفت: صهیونیسم منتظر قاطعیت مقاومت باشد، آنچنان شما را نابود می‌کند که اثری از شما در تاریخ باقی نخواهد گذاشت.
کد خبر: ۶۲۴۱۷۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۴ - 18October 2023

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین «احمد فرخ فال» قائم مقام حوزه‌های علمیه کشور  عصر امروز (چهارشنبه) در اجتماع بزرگ مردمی در محکومیت اقدام شنیع رژیم جعلی و تروریستی اسرائیل در معراج‌الشهدای شهر سمنان اظهار داشت: همدلی جهانی امروز با ملت فلسطین نشان می‌دهد ملتهای آزاده جهان از استکبار خسته شده اند.

وی با اشاره به خبر ساختگی سربریدن کودکان توسط فلسطینی‌ها از سوی صهیونیسم، افزود: در برابر آن دروغ باید گفت دسیسه‌گران امروز دیگر نمی توانند هولوکاست جدید را منکر شوند.

حجت‌الاسلام فرخ فال تاکید کرد: همه دیدند که فرزندانی که والدینشان را از دست داده بودند و به آنها گفته شده بود بروید در بیمارستان تا از بین نروید، به همراه جمعی از پزشکان و افراد ضعیف و بی‌پناه به خاک و خون کشیده شدند.

وی با بیان اینکه این افراد بمب‌های ساخته شده استکبار بر سرشان ریخته شد، افزود: دیگر این ظلم قابل پوشش نیست، امتهای آزادی‌خواه را بیدار کرده است و امروز روز خفای حقیقت نیست.

قائم مقام حوزه‌های علمیه کشور در امور استانها خاطرنشان کرد: آن روز که این قدرت پوشالی را نمایش می دادند و عده ای از ذهن ها را جلب کرده بودند، گذشت. ملتهای مسلمان قدرت شما را باور نکرده بود و امروز قدرت پوشالی برملا شده است.

وی با زیرسوال بردن قدرت رژیم صهیونیستی و بیان اینکه چه «گنبد آهنینی» چه «از نیل تا فراتی» افزود: امروز این استکباری که به دست استعمار شکل گرفت، منحوس‌ترین در بشریت است.

حجت‌الاسلام فرخ فال با اشاره به حضور و تجمع‌های ملت بزرگ ایران در شهرهای مختلف در دفاع از ملت مظلوم فلسطین، گفت:  مسوولان و ملت به خروش‌آمده‌اند و در این رویداد در نقاط مختلف می‌خواهند به استکبار بگویند که منتظر فرود قدرت اسلام باشید زیرا قدرت دلهای سوخته به خروش‌آمده باشید.

وی ادامه داد: صهیونیسم منتظر ورود مقاومت باشد، آنچنان شما را نابود می کند که اثری از شما در تاریخ باقی نخواهد گذاشت.

حجت‌الاسلام فرخ فال با بیان این سوال که مگر می شود در برابر این همه جنایت آرام بود، ابراز کرد: کدام قلبی است که از وضعیت غزه دچار حزن نشود، اکنون تمام قدرت دنیا بر سر یک تکه متراکم بی دفاع هجمه کرده است.

وی با بیان اینکه وظیفه مقاومت را قرآن مشخص کرده است به این مضمون که آنانی که از شما می کشند شما نیز بر سرشان آوار شوید، گفت: مقاومت مسیر حضرت سیدالشهدا را در پیش گرفته است، یعنی از جوانان تا عزیرانشان را فدامی‌کنند.

قائم مقام حوزه‌های علمیه کشور در امور استانها،آزادگی و ایستادگی در برابر ظلم و جور را وظیقه عقلانی و انسانی دانست و افزود: مقاومت کار درست و عقلانی و اقتدا به سیدالشهدا کرده است و اگر تکه‌تکه شوند به قرآن لبیک گفته اند.

وی اضافه کرد: شرمنده آنانی هستند که دچار تردید می شوند مانند کوفیان هستند که به ایده‌آل خود نمی رسند. در دوران دفاع مقدس هم عده ای شائبه داشتند و می گفتند چرا رزمندگان به جبهه رفتند و باز هم عده ای ایستادگی در برابر داعش را زیر سوال می بردند.

حجت‌الاسلام فرخ فال با اشاره به اینکه دشمن برای انهدام اسلام برنامه‌ریزی کرده است، گفت: استکبار با کاشتن نظام ساختگی صهیونیسم نقشه برانداختن اسلام ناب را داشت، ولی با درایت رهبر کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری، تمام امتهای اسلامی بیدار شدند.

قائم مقام حوزه‌های علمیه کشور در امور استانها با تاکید بر اینکه دیگر رسانه های درغگو نمی توانند رژیم غاصب را ارتش بی آسیب معرفی کنند، گفت: همه در دنیا عاقبت گنبد آهنین را دیدند. مسیر مقاومت اسلامی حق است و باید اسرائیل از نقشه جهان محو شود.

در آیین مردم با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» با مردم مظلوم فلسطین همدردی و ظلم بر مردم غزه را محکوم کردند و آن را یک جنایت علیه بشریت دانستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار