تجمع اعتراضی مردم سمنان در حمایت از مقاومت فلسطین

مردم متدین و شهید پرور استان سمنان در محکومیت جنایت های رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل، همزمان با نماز ظهر و عصر تجمع اعتراضی برگزار کردند.
کد خبر: ۶۲۴۱۸۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۹ - 18October 2023

تجمع اعتراضی مردم سمنان در حمایت از مقاومت فلسطینبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، تجمع بزرگ اعتراضی مردم استان سمنان در شهر‌های مختلف همزمان با بعد از ظهر امروز (چهارشنبه) با حضور پرشور اقشار و آحاد مختلف جامعه از زن و مرد و پیر و جوان، دانشجو، طلبه، دانش آموز، کارمند و کارگر و… برگزار شد.

مردم شهید پرور استان سمنان در پی حملات موشکی رژیم غاصب اسرائیل به بیمارستان المعمدانی عزه که به شهادت صد‌ها فلسطینی انجامید، تجمع اعتراضی برگزار کردند.

این گردهمایی اعتراضی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین «مرتضی مطیعی» نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، سید «محمدرضا هاشمی» استاندار، سردار «منصورشوقانی» فرمانده سپاه قائم (عج) استان و «محمد بهرامی» فرماندار سمنان به همراه اقشار مردم و خانواده‌های شهدا برگزار شد و در شهرستان‌های دامغان، مهدیشهر، سرخه و آرادان و دیباج و… نیز تجمعات مشابهی برگزار شد تا بار دیگر مردم استان سمنان نشان دهند که پشتیبان مردم مظلوم فلسطین هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار