پیام دفتر امور زنان و خانواده استانداری گیلان در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی

دفتر امور زنان و خانواده استانداری گیلان با صدور پیامی، جنایات رژیم صهیونیستی در قتل‌عام زنان و کودکان بی‌دفاع فلسطینی را محکوم کرد.
کد خبر: ۶۲۴۱۹۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۴ - 18October 2023

پیام دفتر امور زنان و خانواده استانداری گیلان در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، دفتر امور زنان و خانواده استانداری گیلان با صدور پیامی، اقدام جنایتکارانه رژیم کودک‌کش صهیونیستی در نسل‌کشی و قتل‌عام زنان و کودکان بی‌دفاع فلسطینی را محکوم کرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله القاصم الجبارین

انّ الله یحبّ الذین یقاتلون فی سبیله صفاً کانّهم بنیان مرصوص

اقدام جنایتکارانه رژیم کودک‌کش صهیونیستی در نسل کشی و قتل عام زنان و کودکان بی‌دفاع فلسطینی در بیمارستان معمدانی غزه از هولناک‌ترین وقایع تاریخ است و ادامه حمله به مراکز غیرنظامی آشکارترین نقض حقوق بشر و حقوق کودکان در عرصه بین‌المللی است.

بی‌شک هزینه بیداری ملت اسلام و مردمان جهان را خواب معصومانه و ابدی کودکان فلسطینی در این حادثه عظیم و غمناک پرداخت نموده است.

اینک همه جامعه مسلمین و افراد آزادی‌خواه جهان بخصوص زنان متدین جمهوری اسلامی ایران که همواره با استعانت از حضرت زینب(س) در مسیر روشنگری و درهم کوبیدن پایه‌های نظام استکبار و رهروی راه امام خمینی(ره) که فرمودند «‌فلسطین پاره تن اسلام است» و پیروی از مواضع رهبر معظم انقلاب اسلامی که این ظلم عظیم را برنمی‌تابد و با هرآنچه در توان دارد به مبارزه با رژیم اسراییل که با آغشته کردن ننگین دست خود به خون فرشته‌های کوچک و بی‌گناه غزه و داغدار کردن مادران بی پناه به‌دنبال مشروع جلوه دادن خود می‌باشد، خواهد پرداخت.

بدون شک وعده الهی در نابودی حکومت‌های ظالمانه و نصرت مجاهدین راه خدا تحقق خواهد یافت.

دفتر امور زنان و خانواده وزارت کشور با همراهی دفاتر امور زنان و خانواده استانداری‌ها و فرمانداری‌های کشور به نمایندگی از بانوان فرهیخته و نقش‌آفرین فرهنگ، سیاست و امور اجتماعی این جنایت انسانی را محکوم و امروز در کنار یکدیگر در تجمع محکومیت جنایت اسرائیل گرد هم خواهیم آمد تا حمایت خود را از مادران و کودکان فلسطینی اعلام کنیم.

«ألا انّ نصرالله قریب».

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار