مدیر مدرسه متوسطه دخترانه شاهد رضوان اهواز خبر داد؛

برگزاری المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای در اهواز

عیدی شیخ‌رباط گفت: در المپیاد ورزشی دانش آموزی که با قرائت بیانیه اعلام حمایت دانش آموزان از فرزندان فلسطین همراه بود تیم‌های بومی محلی، والیبال، بسکتبال، رزمی و بدمینتون حضور داشتند و در سالن مسابقات با در دست داشتن پلاکارد شهدا رژه رفتند.
کد خبر: ۶۲۴۲۷۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰ - 19October 2023

برگزاری المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای در اهواز«زری عیدی شیخ‌رباط» مدیر مدرسه متوسطه دخترانه شاهد رضوان ناحیه 1 اهواز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اهواز، از برگزاری المپیاد ورزشی درون مدرسه ای با حضور بیش از 400 دانش آموز دختر به مناسبت آغاز هفته تربیت بدنی خبر داد.

وی در این خصوص اظهار داشت: امروز به لطف خدا شاهد برگزاری مراسم افتتاحیه المپیاد ورزشی دانش آموزان و نواختن زنگ ورزش و تربیت بدنی بودیم.

عیدی شیخ رباط گفت: در این المپیاد که با قرائت بیانیه اعلام حمایت دانش آموزان از فرزندان فلسطین همراه بود تیم های بومی محلی، والیبال، بسکتبال، رزمی و بدمینتون حضور داشتند و در سالن مسابقات با در دست داشتن پلاکارد شهدا رژه رفتند.

مدیر مدرسه متوسطه دخترانه شاهد رضوان اهواز افزود: هدف ما از برگزاری این المپیاد ایجاد شور و نشاط برای دختران امروز و مادران فردای این سرزمین است که به شدت مورد تهاجم جنگ ترکیبی دشمن قرار دارند و این مسئله باعث می شود که ما در قبال این دانش آموزان عزیز بیش از پیش احساس مسئولیت کنیم و در کنار تعلیم و تربیت به دیگر ابعاد جسمی و روحی آنان هم توجه کافی داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار