مدیر هنری و فضای مجازی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی:

با تلفیق هنر، فضای مجازی و دفاع مقدس، زیبایی‌های ایثار و شهادت به منصه ظهور می‌رسد

زارعی گفت: هنر، می‌تواند بهترین بیان از حماسه سازی‌های رزمندگان دفاع مقدس باشد که از این مسیر تا کنون توانسته است با نمادسازی به انتقال و نهادینه سازی فرهنگ دفاع مقدس کمک شایانی کند.
کد خبر: ۶۲۴۲۹۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱ - 19October 2023

با تلفیق هنر، فضای مجازی و دفاع مقدس، زیبایی‌های ایثار و شهادت به منصه ظهور می‌رسدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، فعالان فضای مجازی خراسان شمالی در پنجمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی حضور یافتند.

سرهنگ دوم «مجتبی زارعی» مدیر هنری و فضای مجازی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی در این مراسم اظهار داشت: آیین اختتامیه پنجمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی به میزبانی اداره کل حفظ آثار استان مازندران برگزار شد. در این جشنواره هنرمندان و فعالان فضای مجازی خراسان شمالی با ارسال آثار خود به دبیرخانه جشنواره، حضور مثمر ثمری داشتند که پس از بررسی و داوری آثار، خانم «فاطمه نعمتی» از خرسان شمالی در بخش پیام‌های مجازی حائز رتبه سوم کشور شد.

وی افزود: هنر، ‌می‌تواند بهترین بیان از حماسه سازی‌های رزمندگان دفاع مقدس باشد که از این مسیر تا کنون توانسته است با نمادسازی به انتقال و نهادینه سازی فرهنگ دفاع مقدس کمک شایانی کند. باید با حضور تخصصی و بینش صحیح در فضای مجازی، تولیدات هنری را با رویکرد جهاد تبیین با سرعت بیشتری در اختیار مخاطبان و علاقمندان قرار دهیم. با تلفیق هنر، فضای مجازی و دفاع مقدس، ترویج و اشاعه زیبایی‌های ایثار و شهادت به منصه ظهور می‌رسد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار