نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

افکار عمومی جهان در برابر جنایت صهیونیست‌ها در غزه سکوت نکند

حجت الاسلام «قریشی» با صدور پیامی ضمن ابراز همدردی با ملت مظلوم فلسطین، اقدام جنایتکارانه رژیم غاصب صهیونیستی در قتل عام بیماران در بیمارستان المعمدانی غزه را محکوم کرد.
کد خبر: ۶۲۴۲۹۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷ - 19October 2023

افکار عمومی جهان در برابر جنایت صهیونیست‌ها در بیمارستان المعمدانی سکوت نکند

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، حجت الاسلام «سیدمهدی قریشی» نماینده، ولی فقیه در آذربایجان غربی با صدور پیامی جنایات اسرائیل علیه مردم مظلوم فلسطین را محکوم کرد.

در این پیام آمده است:

حوادث هولناک اخیر در غزۀ مظلوم که به دست رژیم سفاک و غاصب اسرائیل انجام پذیرفت، استمرار بیش از ۷۰ سال ستم و ظلم آشکار بر فلسطین و پارۀ تن امت اسلامی بود، ولی جنایت بی‌شرمانۀ اخیر در حمله ددمنشانه به بیمارستان غزه که در نتیجۀ آن صد‌ها کودک و زن و مرد مظلوم و بیمار و بی‌پناه و بی‌دفاع، به شهادت رسیدند، را باید اعلام مرگ انسانیت و وجدان اخلاقی به شمار آورد.

بدون شک این جنایت این بار از چشم مردم جهان پوشیده نخواهد بود و اگر افکار عمومی جهان در این ظلم و جنایات سکوت کند، باید منتظر سیلی دردآور و خشم و غضب الهی باشد.

اینجانب با ابراز همدردی با مردم مظلوم فلسطین و جبهه مقاومت، جنایت کشتار مردم بی‌گناه غزه، خصوصاً بیمارستان المعمدانی را محکوم کرده و از ملت‌های اسلامی و مردم ایران می‌خواهیم که از هیچ کمکی نسبت به این مردم مظلوم کوتاهی نکنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار