معاون سیاسی سپاه پاسداران:

ثمره مقاومت شکست استکبارگران است

سردار جوانی گفت: دشمن تلاش می‌کند ایران اسلامی و دستاورد‌های آن را کوچک، ضعیف و ناکارآمد نشان دهد. امروز یکی از مهم‌ترین محور‌های هدایت سیاسی، امید دادن به مردم است.
کد خبر: ۶۲۴۳۰۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹ - 19October 2023

ثمره مقاومت شکست استکبارگران استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، جلسه بصیرتی هادیان سیاسی استان خراسان شمالی امروز (پنجشنبه) در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان جاجرم برگزار شد.

در این جلسه سرتیپ پاسدار «یدالله جوانی» معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: دشمن تلاش می‌کند ایران اسلامی و دستاورد‌های آن را کوچک، ضعیف و ناکارآمد نشان دهد. امروز یکی از مهم‌ترین محور‌های هدایت سیاسی، الگوگیری از دفاع مقدس و امید دادن به مردم است.

وی ثمره مقاومت را شکست استکبارگران دانست و گفت: هادی سیاسی باید قدرت حرکت و توانمندی جهاد بدهد. محور دوم، تبیین صحیح وضعیت انقلاب و جلب انگیزه و اعتماد مردم است. ابزار‌های نظامی و تحریم‌های اقتصادی دشمن دیگر اثرگذار نیست و به این دلیل تنها از طریق جنگ شناختی سعی در فریب اذهان عمومی جامعه به منظور فریب آن‌ها را دارد. دشمن برای موفقیت در جنگ شناختی تمرکز خود را در کوچک سازی اهداف و عملکرد نظام اسلامی، معطوف کرده تا با تصرف اذهان نسل جوان، آنان را از مسیر خود بازگردانند. برای مقابله با جنگ شناختی دشمن نیاز هست تا شیوه‌های این جنگ را بشناسیم و خود را برای آن مجهز کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها