جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران خبر داد؛

پیشرفت ۵۰ درصدی طرح هوشمندسازی روستا‌ها در مازندران

سردار «حسینی» از پیشرفت ۵۰ درصدی طرح هوشمندسازی پایش تصویری روستا‌های استان مازندران خبر داد.
کد خبر: ۶۲۴۳۴۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۴ - 19October 2023

پیشرفت ۵۰ درصدی طرح هوشمندسازی روستا‌ها در مازندرانبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سردار «سیدموسی حسینی» جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی بهشهر اظهار داشت: طرح هوشمندسازی و پایش تصویری روستا‌های استان از جمله طرح‌های محله محور پلیس برای تامین امنیت مناطق شهری و روستایی است که با همکاری فرمانداران، بخشداران و دهیاران به مرحله اجرا در آمده است.

سردار حسینی با اشاره به استفاده از سیستم‌های هوشمند و دوربین‌های شهری در این طرح، افزود: تحول هوشمند سازی پلیس بازخورد بسیار خوبی در ارتقاء امنیت مردم به دنبال داشته است.

وی از پیشرفت ۵۰ درصدی طرح هوشمندسازی پایش تصویری روستا‌های استان خبر داد و ابراز امیدواری کرد: تا پایان سال بالای ۷۰ درصد روستا‌ها به طرح هوشمندسازی اضافه شوند.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران تصریح کرد: به طور قطع پلیس به تنهایی و بدون مشارکت مردم، دستگاه‌ها و نهاد‌های مردمی نمی‌تواند بخوبی امنیت و آرامش را به مردم هدیه کند.

این مسئول تصریح کرد: در طرح هوشمندسازی همچون خلافی گواهینامه، وظیفه عمومی، کارت پایان، خدمت بحث اخذ ثبت سرقت خودرو و گذرنامه با طرح پلیس من از جمله کار‌هایی است که شهروندان می‌توانند در منزل انجام دهند.

سردار حسینی خاطرنشان کرد: قطعا عملکرد شفاف، عادلانه و پاسخگویی درست و سریع به خواسته‌ها و نیاز شهروندان عامل موثری در افزایش اعتماد عمومی بوده و در جامعه‌ای که افراد به نهاد‌ها و دستگاه‌های بالادستی خود اعتماد داشته باشند قطعا نظم اجتماعی و قوانین و مقررات بیشتر رعایت می‌شود.

وی افزود: به طور قطع انتظامی به تنهایی و بدون مشارکت مردم، دستگاه‌ها و نهاد‌های مردمی نمی‌تواند بخوبی امنیت و آرامش را برای مردم با ارمغان آورد و در این بین کمک مردم و دهیاران و شورا‌ها بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

در این مراسم سرهنگ «قلی‌پور» به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر معرفی و از زحمات سرهنگ «عنایتی» و سرهنگ «ابراهیمی» قدردانی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار