محفل شعر خوانی «شرافت قلم» در اصفهان برگزار می‌شود

محفل شعر خوانی شعرای اصفهان در حمایت از مردم غزه و فلسطین با عنوان «شرافت قلم» جمعه ۲۸ مهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۲۴۳۵۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۸ - 19October 2023

محفل شعر خوانی «شرافت قلم» جمعه برگزار می‌شود«یوسف علایی» مدیر ادبیات و تاریخ اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اصفهان، با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، اظهار داشت: این جنایات دل هر آزاده‌ای را به رنج آور و این روزها شاهد هستیم که هر قشری به نحوی به دنبال اعلام حمایت از مردم فلسطین و اعلام انزجار از این جنایات است.

وی ادامه داد: جامعه هنری یکی از اقشار است که در قالب سرود، فیلم، کلیپ و تولید محصولات هنری دیگر این جنایت را به هر نحو ممکن محکوم کرده است.

علایی اضافه کرد: شاعران اصفهان بخشی از این جامعه هنری هستند که بر خود لازم دیده‌اند در حمایت از این مظلومیت با هنر قلم‌ خود ایفای نقش کنند و از همین رو مراسمی با حضور شعرای متعهد اصفهان با عنوان «شرافت قلم» برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: شعرای اصفهان در این مراسم که روز جمعه ۲۸ مهر برگزار می‌شود در خصوص مظلومیت مردم غزه و فلسطین و محکومیت و خباثت رژیم صهیونسیتی به شعرخوانی خواهند پرداخت.

علایی گفت: این برنامه با همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری اصفهان، شهرداری منطقه ۳ و مرکز آفرینش‌های ادبی «قلمستان» در گذر فرهنگی چهارباغ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار