امام جمعه موقت اصفهان:

ملت‌ها باید خواستار محاکمه سران رژیم صهیونسیتی شوند

حجت‌الاسلام «محمودی» با اشاره به فاجعه عظیم نسل‌کشی صهیونیست‌ها در غزه، گفت: امروز ضرورت دارد همه ملت‌های جهان زمینه محاکمه رژیم غاصب را در دادگاه‌های بین‌‌المللی فراهم کنند.
کد خبر: ۶۲۴۵۱۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵ - 20October 2023

ملت‌ها باید خواستار محاکمه سران رژیم صهیونسیتی شوندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، حجت‌الاسلام «سید احمد محمودی»  امروز (جمعه) در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان که در مصلای امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد، اظهار داشت: تقوای الهی مهم‌ترین دارویی است کم تمام دردهای انسان را التیام می‌دهد و باعث می‌شود دل‌های کور بینا شود و پاک‌کننده ناپاکی‌های درون انسان و زدایندن ترس انسان از غیر خداست.

وی با نقل فرمایشی از حضرت علی (ع) که می‌فرمایند، تقوا نه تنها بعد معنوی بلکه جسم انسان را از بسیاری دردها رها می‌کند، افزود: تقوای الهی همه دردهای مادی و معنوی انسان را تسکین می‌دهد.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به جنایات رژیم صهیونسیتی در فلسطین، ادامه داد: امروز جنایات بسیار فجیعی از سوی رژیم صهیونسیتی علیه مردم بی‌دفاع غزه انجام می‌شود و با استفاده از تجهیزات نامتعارف نسل‌کشی را علیه مردم غزه آغاز کرده است و در این راستا حدود ۴ هزار شهید و ۱۳ هزار مجروح بر جای گذاشته است.

وی افزود: رژیم صهیونیستی یک غده سرطانی بدخیم است که بویی از انسانیت نبرده است، زیرا در ۷۰ سال گذشته کاری به جز جنایت و نسل‌کشی نکرده است، بعد از عملیات طوفان الاقصی رئیس جمهور آمریکا اعلام حمایت از رژیم صهیونیستی کرده و خواستار تقویت گنبد آهنین شده است، نمی‌داند که دیگر گنبد آهنینی برای رژیم صهیونیستی نمانده است، زیرا در طی این عملیات تمام هیمنه آمریکا و اسرائیل فروریخت و خسارات جبران‌ناپذیری به آنان وارد شد.

امام جمعه موقت اصفهان با تقدیر از تجمعات مردم در ایران، عراق،یمن و برخی کشورهای دیگر، گفت: سردمداران کشورهای غربی و آمریکا در مقابل مردم جهان محکوم هستند.

محمودی تصریح کرد: این روزها امت اسلام داغدار است، سازمان‌هایی که مدعی حقوق بشر هستند هرکاری هم کنند با وتوی آمریکای جنایت کار مواجه می‌شوند، یکی از سران رژیم صهیونیستی گفته بود که فکر می‌کردیم پس از شهادت سردار سلیمانی به خواب راحتی خواهیم رفت، اما نمی‌دانسته که از خون این شهید بزرگوار طوفان الاقصی‌ها می‌روید.

وی خاطرنشان کرد: امروز ضرورت دارد همه ملت‌های جهان زمینه محاکمه رژیم غاصب را در دادگاه‌های بین‌ المللی فراهم کنند، روزی امام‌خمینی (ره) فرمودند هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا بزنید، ولی می‌بینیم رئیس جمهور آمریکا حامی جنایت‌های رژیم صهیونیستی است.

وی با اشاره به اعلام حمایت رئیس جمهور آمریکا از رژیم صهیونیستی بعد از جنایات رژیم صهیونسیتی، گفت: عملیات طوفان الاقصی هیمنه آمریکا و اسرائیل را فروریخت و خسارات جبران‌ناپذیری به آنان وارد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار