دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب:

طوفان‌الاقصی بیش از یکسال طراحی و برنامه‌ریزی شد و کار یک شب نیست

«داوری» گفت: طوفان الاقصی بیش از یکسال طراحی و برنامه‌ریزی شد و کار یک شب نیست، طراحی کامل عملیات طوفان الاقصی به دست نیرو‌های مقاومت و فلسطینی انجام شد.
کد خبر: ۶۲۴۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۵ - 20October 2023

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، «رضا داوری» دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب روز جمعه در نشست مجمع عمومی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان اظهار داشت: انتخابات باید میدان عمل برای انجام کار جهادی و خدمت به مردم، انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد.

وی گفت: نماینده مجلس شورای اسلامی دارای قدرت و مصونیت است و اگر نماینده‌ای نااهل باشد موجب اختلال در کار مجلس می‌شود.

داوری یادآور شد: انتخابات نباید به رقابت داخلی بین نیروهای انقلاب تبدیل شود، اگر اینگونه شود بدون شک مشارکت کاهش خواهد یافت.

وی با بیان اینکه مجلس تلفیق انقلابی‌گری، تخصص و افراد شایسته است، ادامه داد: مجلس شورای اسلامیِ مطلوبِ همراه با نظام، با مشارکت حداکثری و در آرامش شکل می‌گیرد.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه مجلس جای جوانگرایی نیست، مجلس پله پنجم و ششم است، افزود: استثنا وجود دارد، مگر اینکه نیروی جوان انقلابی، متخصص، جهادی و باتجربه باشد.

داوری تصریح کرد: مجلس جای ریل‌گذاری برای دولت است و لازمه اقدام موثر تجربه و تخصص است.

وی تصریح کرد: میانگین پنج نظرسنجی در شهریور امسال نشان می‌دهد بیش از ۳۵ درصد از مردم اعلام مشارکت ۱۰۰ درصدی کردند و پیش‌بینی می‌شود تا انتخابات، مشارکت سیاسی به بیش از ۵۵ درصد برسد.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه مجلس یازدهم شورای اسلامی مجلسی پرکار، انقلابی و پرتلاش است، گفت: اگر رقابت در جریان انقلاب اسلامی شکل بگیرد با کاهش مشارکت مواجه خواهیم شد، چرا که مردم گمان می برند دعوا بر سر قدرت است.

وی افزود: انسجام و یکپارچگی مجلس و دولت سیزدهم باید تداوم یابد و برای تحقق این راهبرد باید شورای ائتلاف انقلاب اسلامی پررنگ‌تر از گذشته عمل کند.

به گفته داوری، ۲۳۰ نفر از اعضای این دوره از مجلس شورای اسلامی از فهرست شورای ائتلاف انقلاب اسلامی است.

داوری اظهار کرد: هماهنگی خوبی بین قوای کشور با تدابیر رهبر معظم انقلاب شکل گرفته است.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: مخاطرات فراروی شورای ائتلاف انقلابی ورود تک‌سبد جبهه مقابل سیاسی در انتخابات است.

وی بیان کرد: شورای ائتلاف انقلاب اسلامی باید مرجعیت انتخاباتی در استان‌ها داشته باشد و تحقق این رویکرد نیازمند کادرسازی، شبکه‌سازی و برنامه‌ریزی طولانی‌مدت است.

داوری یادآور شد: یک جریان برانداز با وجود افرادی از جمله مریم رجوی وجود دارد و باید مراقب و هوشیار بود.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی از طوفان‌الاقصی به عنوان عملیات حیرت‌انگیز یاد کرد و گفت: طوفان الاقصی بیش از یکسال طراحی و برنامه‌ریزی شد و کار یک شب نیست.

وی بیان کرد: طراحی کامل عملیات طوفان الاقصی به دست نیروهای مقاومت و فلسطینی انجام شد.

وی با بیان اینکه وحدت و یکپارچگی جریان مقاومت راهبردی مهم است و باید تقویت شود، افزود: با وجود بمباران شدید رژیم صهیونیستی بر سر مردم بی‌گناه غزه، نباید نگران بود.

به گفته دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، رژیم اسرائیل کودک‌کش و غاصب با بمباران‌های اخیر به دنبال انتقام ضربه سنگین وارده است.

وی اضافه کرد: ایران پیام‌هایی از آمریکا به واسطه کشورهای واسط دریافت کرد و اکنون کشور دشمن را کیش کرد و یک حرکت اشتباه ممکن است منجر به مات شدن دشمن شود.

داوری بیان کرد: کل شهر غزه ۳۶۵ کیلومتر با ۵۰۰ هزار نفر جمعیت است و ۱۱ کیلومتر با مصر مرز مشترک دارد و ۴۱ کیلومتر با رژیم صهیونیستی و بین ۲۵ تا ۳۰ کیلومتر هم مرز با دریا است و بیش از ۵۰ سال اشغال و بیش از ۱۷ سال محصور است.

داوری افزود: یکی از آرزوهای بر زمین مانده شهید سردار حاج قاسم سلیمانی جمع شدن سران مقاومت در تهران است که امسال این مساله محقق شد.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: در رژیم غاصب اسرائیل جریان افراطی وجود دارد که معتقد به خالص‌سازی هستند و به دنبال اخراج مسلمانان از فلسطین هستند.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: بررسی گزارش‌ها در شاخص‌های مختلف گواه چشم‌انداز روشن برای اقتصاد کشور است.

داوری بیان کرد: موضوع اقتصاد اولویت کشور است و در ماه‌های اخیر وضعیت در شاخص‌های مختلف بهبود شرایط را نشان می‌دهد.

وی یادآور شد: ۸۸ درصد تورم اقلام غذایی از اردیبهشت و خرداد امسال نزولی و رو به بهبودی است و به حدود ۴۵ درصد رسید و تا اسفند پیش‌بینی می‌شود به زیر ۳۰ درصد برسد.

داوری تصریح کرد: ارزیابی می‌شود بین۲۰ تا ۲۵ میلیارد دلار پول‌های بلوکه شده ایران در کشورهای مختلف در آینده نزدیک آزاد شود که کمک‌کننده به بهبود شرایط است.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی بیان کرد: اوایل امسال و سال گذشته کمبود دارو به بیش از ۳۰۰ قلم دارو رسیده بود، اما اکنون با تدابیر اندیشیده شده، وضعیت بهبود یافت.

وی با اشاره به کمبود برخی کالاهای اساسی در سال گذشته، افزود: امسال مشکلی در زمینه کالاهای اساسی مانند شکر وجود ندارد و کاهش قیمت برنج، روغن و گوشت قرمز در دست پیگیری است.

داوری اضافه کرد: گندم یک محصول راهبردی است که امسال کشور به مرز خودکفایی رسید و پیش‌بینی می‌شود سال آینده کشور صادرکننده گندم نیز باشد.

وی با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاری‌های خوب خارجی در بخش‌های مختلف از جمله انرژی آغاز شد، ابراز کرد: بین یک تا ۲ سال آینده نتیجه سرمایه‌گذاری‌های خارجی آشکار می‌شود.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به افزایش ۲۴۰ درصدی فراخوان برای اغتشاشات در کشور از خارج از کشور، بیان کرد: روند اغتشاشات به شدت کاهشی بود و دشمن نتوانست از جمعیت ناراضی به عنوان سواره‌نظام و عامل آشوب استفاده کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار