امام جمعه موقت اهواز:

محور مقاومت بدون شتاب و با حوصله به نابودی رژیم صهیونیست نزدیک می‌شود

آیت‌الله کعبی گفت: محور مقاومت در منطقه هماهنگ و هوشمندانه عمل می‌کند و بدون شتاب و با حوصله به نابودی رژیم صهیونیست نزدیک می‌شود.
کد خبر: ۶۲۴۵۲۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰ - 20October 2023

محور مقاومت بدون شتاب و با حوصله به نابودی رژیم صهیونیست نزدیک می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، آیت‌الله «عباس کعبی» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) این شهر اظهار داشت: طوفان الاقصی رژیم جعلی صهیونیستی را تهدید به شکست کرده است.

وی با اشاره به سنت الهی پیروزی حق علیه باطل افزود: صهیونیست‌های کودک‌کش، جنایتکاران جنگی و حامیان آنها به زودی دچار نابودی می‌شوند.

آیت‌الله کعبی ادامه داد: تکرار جنایت‌های جنگی آمریکا و صهیونیست علیه کودکان و زنان فلسطینی غزه ادامه ۷۵ سال جنایت، قتل، غصب و تجاوز اسراییل در منظر جهانیان و با حمایت استکبار جهانی است.

خطیب جمعه اهواز با بیان اینکه از آغاز تاسیس سازمان ملل، آمریکای جنایتکار، ۷۹ مصوبه را علیه ملت فلسطین و به نفع صهیونیست وتو کرده که یکی از آنها آتش‌بس موقت بود گفت: ارسال تسلیحات آمریکایی، کمک مالی به صهیونیست و کمک دیپلماسی سیاسی، بخش دیگری از مشارکت آمریکا در جنایات اسراییل است.

وی تصریح کرد: محور مقاومت در منطقه هماهنگ و هوشمندانه عمل می‌کند و بدون شتاب و با حوصله به نابودی رژیم صهیونیست نزدیک می‌شود.

آیت الله کعبی با تاکید براینکه افکار جهانیان همراه جبهه مقاومت است اضافه کرد: گفتمان جبهه مقاومت از حقانیت، مشروعیت عقلی، اخلاقی، فقهی و حقوقی برخوردار است که صهیونیست و آمریکا را به وحشت انداخته است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری توضیح داد: بیش از ۸۰ هزار شهرک‌نشین صهیونیستی در جنوب و شمال فلسطین فرار کرده‌اند و صهیونیست دچار بحران مشروعیت و حاکمیت شده که در نتیجه آمریکا می‌خواهد مدیریت و فرماندهی جنگ را بر عهده بگیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها