امام جمعه ایوان:

استقامت و صلابت غزه باعث شده در انظار جهانیان بسیار عظیم جلوه پیدا کند

حجت‌الاسلام «حیدری» گفت: استقامت و صلابت غزه باعث شده، غزه کوچک در انظار جهانیان بسیار عظیم جلوه گر نموده و استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی و حامیان آن‌ها بسیار کوچک و حقیر جلوه پیدا کند.
کد خبر: ۶۲۴۵۸۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۰ - 21October 2023

استقامت و صلابت غزه باعث شده در انظار جهانیان بسیار عظیم جلوه پیدا کند.به گزارش دفاع‌پرس از ایلام، حجت‌الاسلام والمسلمین «علی حیدری» امام جمعه شهرستان ایوان در خطبه های نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: پایان تحریم و محدودیتهای هشت ساله سازمان ملل نسبت به ایران در قرارداد برجام مربوط به مسائل نظامی و موشکی است و این موضوع در حالی که آمریکا و اروپایی‌ها سعی در استمرار این محدودیت‌ها داشتند اما ناکام ماندند و تحریم‌ها پایان یافت.

وی با اشاره به حملات رژیم صهیونیستی به غزه عنوان کرد: با همه این بمب باران‌های وحشیانه هنوز رژیم صهیونیستی نتوانسته یک قدم بسمت غزه پیشروی کند حتی در قسمت جنوب لبنان شهرکها را تخلیه کرده و چهار کیلومتر به داخل اراضی اشغالی عقب نشینی هم کرده است.

امام جمعه ایوان گفت: استقامت و صلابت غزه باعث شده، غزه کوچک در انظار جهانیان بسیار عظیم جلوه گر نموده و استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی و حامیان آنها بسیار کوچک و حقیر جلوه پیدا کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: از دستاوردهای عملیات طوفان الاقصی به خروش آوردن مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان است که یک وحدت عظیم و یکصدایی بی سابقه‌ای را در دنیا به نفع فلسطین بوجود آورده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار