قاضی‌زاده هاشمی در آیین ملی اختتامیه دبیران تشکل‌های شاهد و ایثارگر کشور مطرح کرد؛

ضرورت تأثیرگذاری بیشتر جامعه ایثارگری در نظام اجرایی کشور

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران درآیین ملی اختتامیه دبیران تشکل‌های شاهد و ایثارگر کشور، بر ضرورت تأثیرگذاری بیشتر جامعه ایثارگری در نظام اجرایی کشور تاکید کرد.
کد خبر: ۶۲۴۵۹۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۸ - 19October 2023

ضرورت تأثیرگذاری بیشتر جامعه ایثارگری در نظام اجرایی کشوربه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، آیین ملی اختتامیه دبیران تشکل‌های شاهد و ایثارگر کشور، ظهر امروز (پنجشنبه) با حضور «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی، محمود پاکدل معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران، حجت الاسلام والمسلمین مهدی حسن‌زاده نامقی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، رحیم نریمانی، مدیرکل تشکل‌های ایثارگری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران و دیگر مسئولان استانی، مدیران شهری و اعضای بیش از ۱۰۰ تشکل شاهد و ایثارگر کشور در تالار همایش‌های بنیاد پژوهش‎‌های آستان قدس رضوی برگزار شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این همایش با اشاره به اینکه جمعیت جامعه ایثارگری در کشور از سه میلیون و ۵۰۰ هزار نفر فراتر رفته است، اظهار داشت: در تعامل با خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران، بنیاد شهید دو راهبرد اساسی دارد؛ یکی اینکه در گام اول، ایثارگران بتوانند خودشان عهده‌دار امور مربوط به خود باشند و در این حوزه به خودکفایی برسند. در گام دوم هم اینکه جامعه ایثارگری بتواند در نظام تصمیم‌گیری و اجرای کشور نقش‌آفرین باشد و از موضع آن‌ها در فرآیند تصمیم‌گیری و تصمیم سازی استفاده شود.

معاون رئیس جمهور افزود: به‌زودی میز‌های مشورتی ویژه در ساختار بنیاد شهید و امور ایثارگران تعریف خواهد شد تا با نظر تخصصی متولیانی از جنس عموم جامعه ایثارگری، فعالیت تشکل‌های مردم‌پایه در عرصه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هدفمند شود.

قاضی‌زاده هاشمی همچنین با اشاره به تحولات اخیر فلسطین و جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعمدانی خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی پیش از این هم اقدامات وحشیانه‌ای در برابر امت‌های اسلامی و به‌خصوص ملت مظلوم فلسطین انجام داده بود. نفس شکل‌گیری و گسترش شهرک‌های اشغالی براساس نمونه یک نوع جنایت تاریخی و سازمان‌یافته است که براساس آن، شبه‌نظامیان به‌تدریج در این مناطق اشغال شده ساکن شدند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: این یک حقیقت است که گروه‌های مقاومت به‌زودی کار اسرائیل را یکسره خواهند کرد. همبستگی و همگرایی پرشور ملت‌های مسلمان در واکنش به جنایات صهیونیست‌ها نشانه ظهور عصر جدیدی است که در آن درهم‌شکسته شدن سلطه گران به‌صورت پیاپی رخ خواهد داد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار