معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران:

تشکل‌های مردمی، پیشتاز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستند

پاکدل با اشاره به اینکه تشکل‌های مردمی، پیشتاز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستند، گفت: توسعه توانمندی تشکل‌ها و آموزش به تشکل‌های مردمی، یکی از راهبرد‌هایی است که در دستور کار قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۶۲۴۶۲۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۸ - 19October 2023

تشکل‌های مردمی، پیشتاز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستندبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «محمود پاکدل» معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم آیین ملی اختتامیه دبیران تشکل‌های شاهد و ایثارگر کشور اظهار داشت: توسعه توانمندی تشکل‌ها و آموزش به تشکل‌های مردمی، یکی از راهبرد‌هایی است که در دستور کار قرار خواهد گرفت. تشکل‌ها می‌توانند به میدان بیایند، مشکلات دستگاه‌های اجرایی و جامعه را شناسایی کنند و پیشنهادات کاربردی برای آن ارائه دهند.

وی تأکید کرد: خانواده معظم شهدا و ایثارگران، یادگاران دفاع مقدس و دوران‌هایی هستند که ملت ایران در گرفتاری و مشکل بود، اما توانست با تأسی به آموزه‌های اسلامی و فرهنگ ایثار و شهادت از چالش و بحران عبور کند. به همین دلیل، جامعه ایثارگری می‌تواند پیشتاز ترویج همین فرهنگ در بین مردم باشد.

معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار کرد: شما ایثارگران بخشی از مسیر انقلاب اسلامی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستید و هر چه امروز داریم نتیجه ایثارگری‌های شهدا و جانبازان است، شما با همان روحیه هشت سال دفاع مقدس وارد میدان شده اید و می‌خواهید دستاورد‌های شهدا را حفظ کنید و آن را گسترش دهید، بر شما لازم است که مشکلات دستگاه‌های اجرایی و جامعه را شناسایی کنید و بسته‌های پیشنهادی برای حل آن‌ها تهیه کنید.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار