مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران:

تسریع و تسهیل در جهت ارائه خدمات درمانی و بیمه‌ای به جامعه ایثارگری از اولویت‌هاست

کهنسال گفت: تسریع و تسهیل در جهت ارائه خدمت درمانی و بیمه‌ای به جامعه معزز ایثارگری از اولویت‌های بنیاد است.
کد خبر: ۶۲۴۶۳۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۸ - 18October 2023

تسریع و تسهیل در جهت ارائه خدمات درمانی و بیمه‌ای به جامعه ایثارگری از اولویت‌هاستبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سعید کهن‌سال» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران در جلسه با مسئولان بیمه دی استان اظهار داشت: به عنوان متولی امور خدمت رسانی به خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران نقش حمایتی خود را در رابطه با پیگیری مشکلات و چالش‌های بیمه‌ای جامعه هدف ایفا خواهیم کرد.

وی تسریع و تسهیل در امر خدمات درمانی ایثارگران را از اولویت‌های مهم بنیاد شهید عنوان کرد و افزود: نگاه ما این است سطح بندی خدمات در قالب مراکز درمانی بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها پایش سلامت منازل ایثارگران جهت ویزیت و پایش و آسایشگاه‌ها به نحو شایسته صورت پذیرد.

کهن‌سال خاطرنشان کرد: به خاطر اینکه خدمات بیمه‌ای به شکل مطلوب به جامعه معزز ایثارگری انجام شود باید تعامل با مراکز درمانی طرف قرارداد بیشتر شود و بتوانیم چالش‌های پیش رو را به حداقل برسانیم تا منجر به رضایتمندی شود.

وی با تاکید بر شناسایی مراکز جدید درمانی، گفت: در جهت بهبود خدمات درمانی باید نماینده‌ای از طرف بیمه دی تعیین شود و در مراکز درمانی به ویژه بیمارستان‌ها حضور پیدا کند و از نزدیک وضعیت درمانی جامعه معزز ایثارگری بستری در آن مرکز را پیگیری کند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران در پایان گفت: ۳۲ بیمارستان دولتی و خصوصی، ۲۹ درمانگاه، ۱۴۳ داروخانه و ۹۶ آزمایشگاه در جهت ارائه خدمات درمانی به خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران در سطح استان با بنیاد قرارداد و همکاری دارند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار