دلنوشته/ علی‌اعظم خسروی

بترسند از آتش قهر الهی

بترسیم و بترسید و بترسند همه از آتش قهر الهی و غضب خداوند سبحان برای سکوت و بی‌تفاوتی و خدای ناکرده تایید شمر و یزید دوران و فرعون زمان.
کد خبر: ۶۲۴۶۹۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲ - 21October 2023

بترسند از آتش قهر الهیگروه استان‌های دفاع‌پرس‌ـ «علی‌اعظم خسروی» فعال رسانه‌ای؛ بیایید با هم به امام زمان و آقایمان مهدی علیه السلام، پدر کودکان غرقه به خون و پدر یتیمان و بی‌پناهان جهان، امام مهربانی‌ها عجل الله تعالی فرجه الشریف تسلیت بگوییم. با او همدردی و همنوایی کنیم. اما نه فقط برای علی‌اصغرها و رقیه‌خاتون‌های کربلای غزه و فلسطین...، که برای سکوت بی‌شرمانه و وقاحت نامردانه‌ی دوستان ظاهری امام زمان علیه‌السلام ‌که شمرها و ‌حرمله‌های کودک‌کش اسرائیلی غاصب و خبیث و خونخوار را تایید می‌کنند یا در مقابل جنایات بی‌شمار این دیوصفتان صهیونیستی بی‌تفاوت هستند.

آری امام زمان ما ارواحنا‌فداه، دلش خون است و خاطرش آزرده که چنین انسان‌نماهایی نام او را بر زبان می‌آورند و به اصطلاح در نماز و دعایشان او را می‌خوانند و نه تنها زینت ایشان نیستند که باعث ننگ ایشان هستند ..... گویا سخنان شصت سال قبل شهید مطهری را نمی‌شنوند که شمر مرد. شمر زمانت را بشناس. شمر زمان موشه‌دایان (ملعون اشغالگر اسرائیلی) است.

به فرمایش حضرت آیت‌الله جوادی آملی اینگونه افراد، امام غائب را بر امام قائم ترجیح می‌دهند. و از تیره‌ی قائدین (نشسته‌گان) زمان هستند که به پیامبر خود حضرت موسی علیه‌السلام می‌گفتند برو با فرعون بجنگ و او را شکست بده. ما اینجا منتظر هستیم تا بعد از شکست فرعون، وارد مصر شویم.

بترسیم و بترسید و بترسند همه از آتش قهر الهی و غضب خداوند سبحان برای سکوت و بی‌تفاوتی و خدای ناکرده تایید شمر و یزید دوران و فرعون زمان.
و‌سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون.
با آرزوی فرج نهایی امام زمان علیه‌السلام و آزادی فلسطین و رهایی تمامی مستضعفان جهان و نابودی کامل آمریکا و همه مستکبران.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار