مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه معارفه شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با حضور مدیرکل استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از اصحاب فرهنگ و هنر معارفه شد.
کد خبر: ۶۲۴۷۱۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۳ - 21October 2023

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه معارفه شدبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با حضور مدیرکل استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از اصحاب فرهنگ و هنر معارفه شد.

این مراسم با حضور «حمید رمضانی» مدیرکل استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و «علی شعبانی» معاون سیاسی، فرهنگی و اجتماعی استاندار کرمانشاه و و جمعی از مسئولان و اصحاب فرهنگ و هنر مراسم تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در سالن آمفی تئاتر کانون پرورش فکری برگزار شد.

در این مراسم «پوریا جلالی» طی حکمی از سوی «محمد مهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان مدیرکل این اداره کل استان کرمانشاه منصوب و معارفه شد.

پوریا جلالی پیش از این به عنوان معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمانشاه، دبیر کمیسیون فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمانشاه و مدرس دانشگاه فعالیت داشته است.

گفتنی است، پیش از این «علی صفدری» مدیریت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه را بر عهده داشت که با حکم استاندار کرمانشاه به سمت معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری منصوب شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها