گردهمایی جامعه هلال احمر خوزستان در حمایت از مردم غزه

گردهمایی جامعه هلال احمر خوزستان در راستای حمایت از مردم غزه و ابراز انسجام و حمایت از جبهه مقاومت با حضور بیش از یک هزار نفر در یادمان سردار شهید «علی هاشمی» واقع در گلزار شهدای اهواز برگزار شد.
کد خبر: ۶۲۴۷۲۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸ - 21October 2023

گردهمایی جامعه هلال احمر خوزستان در راستای حمایت از مردم غزهبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، گردهمایی جامعه هلال احمر خوزستان در راستای حمایت از مردم غزه و ابراز انسجام و حمایت از جبهه مقاومت امروز با حضور بیش از یک هزار نفر در یادمان سردار شهید «علی هاشمی» در گلزار شهدای اهواز برگزار شد.

تجمع بزرگی از سوی امدادگران و مسئولان جمعیت هلال احمر خوزستان با حضور بیش از ۱۰۰۰ نفر با هدف همدردی با مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین و محکومیت حمله وحشیانه در اهواز برگزار شد.

در این گردهمایی کارکنان و مسئولان جمعیت هلال احمر خوزستان ضمن اعلام آمادگی برای حضور در غزه با شعارهای پرشور و حماسی، نفرت خود را به جنایتکارانی که این جنایت بزرگ را رقم زدند و بیش از هزار شهید زن و کودک در این حادثه جان خود را از دست دادند ابراز کردند.

شرکت کنندگان با در دست داشتن پرچم‌های ایران، فلسطین و نیز پلاکاردها و عکس‌هایی از رهبر معظم انقلاب و سایر رهبران مقاومت، به خصوص شهید «حاج قاسم سلیمانی»، حمایت خود را با ایراد شعارهای دشمن شکن ابراز کردند.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها